Aviseringar
Rensa alla

Val 2018


Tickstart: Man kan rösta annat än SD och fortfarande ha en sann verklighetsuppfattning... 

Tumme upp

Hjärta


   
SvaraCitera

Valet är inte färdigräknat ännu. Sedan så verkar det som att oegentligheter har skett vid förtidsröstning på vissa håll. Det finns flera artiklar om detta men en del av dessa släcks ner så att man inte kan läsa artikeln.

https://www.expressen.se/nyheter/valarbetare-domda-for-valfusk/

Osv, det finns fler bevis för att valet är riggat. Just nu pågår omräkningav valresultatetmed samtliga distrikt. Får se vad det ger för resultat nu när man räknar alla 6325 distrikt och inte bara 6004 distrikt. Jag tror att valfusket är mer utbrett än vad man skulle kunna tro. Det är dock lite oklart exakt hur det ligger till. Det är ganska svårt att få tag på information om vad som händer. Jag hoppas att det inte är valfusk men är det så behöver VARJE frågetecken lösas!!


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:
Du glömde 

Därför man borde börjat bygga nya reaktorer redan för 10 år sedan. 

Och 90% av plasten i haven kommer från 10 floder i Asien och Afrika. Att vi tar 10kr betalt per jävla plastpåse är totalt verkningslöst. Det finns bättre åtgärder. 


   
SvaraCitera

Vadfan försvinner skärmdumparna för? Ledsen


   
SvaraCitera

Plejadisk Panda:

Därför man borde börjat bygga nya reaktorer redan för 10 år sedan. 

Sant men nääää, ''det är ju FARLIGT med URAN!!!!!'' Trots att 4:e generationes kärnkraftverk kan använda samma uran 100 gånger och därmed kortas lagringstiden för uranet med typ 90 000år och man behöver betydligt mycket mindre plats att lagra det på. Sen har de glömt bort att 5:E generationes kärnkraftverk är ännu effektivare men det har de glömt bort också, eller väljer att inte lyssna.

Plejadisk Panda: Och 90% av plasten i haven kommer från 10 floder i Asien och Afrika. Att vi tar 10kr betalt per jävla plastpåse är totalt verkningslöst. Det finns bättre åtgärder.

Sant. Vi skräpar ner väldigt lite i Sverige, tvärtom plockar vi upp väldigt mycket skräp och återvinner det dessutom.


   
SvaraCitera

Storchen84:

Ondskan står för 18%, godheten för 82

*Ondskan står för ca 28%.


   
SvaraCitera

Lilla Trollungen: Ondskan står för ca 18%.

Tumme upp

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Tumme upp

Hjärta

Varför ändrar du på det jag skriver? Jag skrev en 2:a, inte en 1:a. FörvånadTumme nedIcke!Gråter


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Majsen123: Det som jag grubblar över är om det blir en bortkastad röst

Om du vill snacka om bortkastad röst: jag röstade på Direktdemokraterna i skolvalet.


   
SvaraCitera