Aviseringar
Rensa alla

valbevakning(viktig)


Ämnesstartare

http://www.aftonbladet.se/nyheter/euvalet/article4927263.ab

Asså seriöst vi blir knullade i arslet av staten redan och nu vill EU knulla oss mer(förlåt för orden)det gör mig riktig arg .Vafan är det dom ska in i våran privata liv!Jag vill inte okända människor veta vem jag pratar med eller mailar med elller vem jag sitter o chattar med på msn.Nej jag kommer snart få nog! Jag kommer använda snart våld mot staten ,ja det känns idiotisk men hur ska vi vissa våran åsikter? genom val? Varför ska alla straffas?De räcker! Är det ingen annan som håller med mig?
Sverige håller på redan bli som mellanöstern den dagen kommer när Sverige leds av nån idiotare person så kommer alla straffas .När då redan staten har mer makt kommer vi leva dåligt.Vill svergie det?.Jag är född i Sverige och mina föräldrar från Iran!och jag är ingen patriot men jag vill leva fri det räcker redan att jag ser framtiden död!men jag vill förhindra det men jag är bara en person men men min åsikter har inte allas.


   
Citera

För att detta inte ska hända. Rösta Piratpartiet [y] Både i EU och Riksdagsvalet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det är ju för TERRORISTERNA finns överallt och mitt ibland oss! Dom är jette farliga och kan spränga oss närsom helst [no-no]

sikkos:

Rösta Piratpartiet [y] Både i EU och Riksdagsvalet.

[y]


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera

sikkos:

För att detta inte ska hända. Rösta Piratpartiet [y] Både i EU och Riksdagsvalet.

Eller Liberala Partiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

men det är ju för TERRORISTERNA finns överallt och mitt ibland oss! Dom är jette farliga och kan spränga oss närsom helst [no-no]

JA! terrorister i svergie ja dom bry sig mycket.Det finns inga terrorister typ bara i mellaöstern ,ryssland och lite överallt dom bry sig mest mer om länder dom hatar eler har stor makt


   
SvaraCitera

Jakob_E:

Eller Liberala Partiet.

Ett helt ok parti. Men jag väljer hellre att följa "strömmen" så att det faktiskt kan bli en effekt och förändring från de man röstar på.


   
SvaraCitera

hjälp oss att få in pirater i EU! /piratpartiet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

Ett helt ok parti. Men jag väljer hellre att följa "strömmen" så att det faktiskt kan bli en effekt och förändring från de man röstar på.

Föresten jag kan ej rösta [sad] eftersom jag är 16 eller snart 17 19 maj^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jakob_E:

Eller Liberala Partiet.

Eller Sverigedemokraterna, som förutom att kräva ett kraftigt begränsande utav EU:s inflytande här i Sverige även vill reda upp den katastrofalt misskötta invandringspolitiken.


   
SvaraCitera

detta e sjukt vf kan man int få ha ett privat liv och om denna skit lagen komr tycker jag att vi ska avskaffa kungen och ta dom pengarna vi lägger på honom att finnansiera skiten ,med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_royal_lemming:

detta e sjukt vf kan man int få ha ett privat liv och om denna skit lagen komr tycker jag att vi ska avskaffa kungen och ta dom pengarna vi lägger på honom att finnansiera skiten ,med

Jag håller med! Fattar inte varför vi har kung o sånt skit ,leva rikt ehm kul ,nästan hela världen skrattar åt hos.


   
SvaraCitera

killCCBMTH:

Jag håller med! Fattar inte varför vi har kung o sånt skit ,leva rikt ehm kul ,nästan hela världen skrattar åt hos.

[bigcheers][bigcheers]AMEN on that brother[bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera

har alltid sagt att eu är bra [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

har alltid sagt att eu är bra [zzz]

HMM ?


   
SvaraCitera