Aviseringar
Rensa alla

Våld löser ingenting, det är bättre att...


Ämnesstartare

...prata istället.

Diskutera.


   
Citera
Ämnesstartare

Men det är ju kul att slåss [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Levi Klausen äger!!! [mad]

Kanske inte när det kommer till politiska frågor, då är han ju dum i huvudet, men hans musik är sjukt bra! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tomhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävlar vad jag garvar åt han varje jävla gång! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Image

Image

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herregud vad pinsamt för SD.

Finns killen kvar i partiet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sådana där "flashbackrassen" är rent politiskt värdelösa men också jävligt tråkiga.

Alltså INTE "klockrena"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

de är underhållande.

Jag anser inte det, jag tror är att folk främst tycker de är roliga därför att de vill tycka det. Finns egentligen inget värde.

Alla är ju så dumma?! Ba lol ÄGD du kalle som en gång sa att pizzabagare skattefuskar och sen så jobbar du svart själv [crazy]

Man vänder och vrider på allting för att det ska bli "roligt". Det är mest bara felaktiga slutsatser som man kan tycka att folk borde känna igen. Därför framstår det bara som att folk dunkar varandra i ryggen samtidigt som någon låtsasperson som är så dum så dum ska häcklas. [crazy]

De flesta är tråkiga och hjärndöda ur humorsynpunkt. Om man ser på det som ett politiskt medel är det lika illa, när idioti får ta över och får bli populärt så kommer självklart "våra" meningsmotståndare i denna fråga i högre grad anse sådana som "oss" vara idioter och i högre grad helt enkelt avfärda saker.

Meningen bör vara att öka förståelse och inte att på ett rent ut sagt korkat vis försöka häckla medan klubben för inbördes beundran kommer i brallan "jag är ju inte sådan xD :D"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj vad långt det blev


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

oj vad långt det blev

Är du Sverigedemokrat och vill att Sverigedemokraterna ska sluta häckla sina egna eller vad menar du?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papperssoldat:

Är du Sverigedemokrat och vill att Sverigedemokraterna ska sluta häckla sina egna eller vad menar du?

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir bara såhär när jag försöker prata med folk:
Image

Jag borde bruka våld istället, alla blir så förbannade av att diskutera med mig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Nej.

Menar du att vi som inte är sverigedemokrater ska undvika att skämta om sverigedemokrater för att inte framstå som mindre trovärdiga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papperssoldat:

Menar du att vi som inte är sverigedemokrater ska undvika att skämta om sverigedemokrater för att inte framstå som mindre trovärdiga?

Jag har ju faktiskt en rätt lång text som förklarar vad jag menar.

Bra skämt är bra

Dåliga skämt är dåliga

Och nej det är inte subjektivt, iaf inte när man vill göra politik av det.


   
SvaraCitera