Aviseringar
Rensa alla

Våldsam kille


Det är ju sådär det börjar, snart kommer du ligga nedslagen på golvet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Det är närmare än du tror... Vad händer då? Kanske samma sak?
Ne men jag tror du ser hur jag kopplar allting, kanske bara för mina egna erfarenheter. Men om jag var i din situation idagsläget, så skulle jag DUMPAT.

Har du själv varit med om något liknande?


   
SvaraCitera

lintutyttö:

Det är det jag är mest rädd för också, Jag kan förlåta honom denhär gången. Det handlar inte om det, men om det skulle ske något liknande igen så vet jag inte..

Jag tror att det är okey att du stannar, men om det verkligen händer igen så får du inte tveka att lämna honnom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lintutyttö:

Har du själv varit med om något liknande?

Det skulle man kunna säga, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Det skulle man kunna säga, ja.

Något du vill berätta om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lintutyttö:

Något du vill berätta om?

Helst inte, iaf inte över forumet såhär. Skicka pm, så tar vi msn om du vill veta något eller prata av dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lintutyttö:

satte mig i soffan för att titta på tv, han fortsatte argumentera men jag satt bara och fokuserade blicken rakt fram på tv:n medans jag hör honom skrika att jag ska titta på honom. Jag ignorerar honom totalt flera gånger och hinner knappt reagera [...]

Skyll dig själv ditt jävla mongo.


   
SvaraCitera

Myrkrig:

Ge honom kicken som din pojkvän

Blargy:

Hur asjobbig tjejen än är så finns det inga ursäkter om man tar till fysiskt våld[surprised]

Om du väljer att inte göra slut så tycker jag att det är jävligt viktigt att visa att det här är INTE okej. Skiter du i det och bara "pratar" om det milt och försiktigt, kommer det förmodligen inte att dröja länge innan det händer igen. Kan vara svårt, men du måste barska till dig. Sätt gränsen tydligt.

Lycka till.[love]


   
SvaraCitera

lintutyttö:

så blev jag lite rädd, eller rädd är kanske inte rätt ord. men det var något med hans ögon den gången. Han såg så arg ut i ögonen så jag blev väl kanske mest rädd för det.

+ detta. Alltså 2a gången du blivit rädd för din pojkvän, på ½ år. Jag röstar för att lämna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

+ detta. Alltså 2a gången du blivit rädd för din pojkvän, på ½ år. Jag röstar för att lämna.

men den första gången, rörde han mig inte. Det trodde jag inte han skulle göra heller. men blev endå rädd på något sätt. :/ men om det inte skulle hända igen så skulle det kännas så bortkastat att dumpa honom. Tycker verkligen om honom..


   
SvaraCitera

lintutyttö:

men den första gången, rörde han mig inte. Det trodde jag inte han skulle göra heller. men blev endå rädd på något sätt. :/ men om det inte skulle hända igen så skulle det kännas så bortkastat att dumpa honom. Tycker verkligen om honom..

Men du blev ändå rädd [sad] Och om han gör det igen då? då hade det varit värt det. Hur som helst, om du väljer att stanna kvar så håller jag med HighParadise, om att du måste berätta för några st i din omgivning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

text

Du är min gud.

Har du doktorerat eller nåt i detta ämnet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Im not a lemon:

Du är min gud.

Har du doktorerat eller nåt i detta ämnet?

Haha.
Nejdå.
Har träffat ett par rätt så otrevliga killar i mitt liv bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Haha.
Nejdå.
Har träffat ett par rätt så otrevliga killar i mitt liv bara.

Jag brukar försöka hålla mig insatt i såna här frågor.

...och jag älskar psykologi.

Du förenade dem på ett underbart sätt!

Hoppas du bara träffar trevliga killar i framtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Im not a lemon:

Du förenade dem på ett underbart sätt!

Im not a lemon:

Hoppas du bara träffar trevliga killar i framtiden.

[love][love]


   
SvaraCitera