Aviseringar
Rensa alla

våldsamma lärare


Ämnesstartare

Har en fråga idag så fick jag ordentligt med skäll av min idrotts lärare och han kasta runt mig i badhuset o slängde ner mer på stolen o släpa mig o tryckte upp mig på väggen o allt är sant lovar. Och halva min klass såg o hörde när han höll på med mig o han skällde ut mig för jag hade glömt badkläder för trodde de va nästa vecka o ville inte låna för hade inge grejor med mig och han vart fly förbannad på slutet så tryckte han upp mig igen mot väggen och vart så jävla less på han så jag knäa han i magen och tryckte upp han mot väggen o sen kasta jag ner han i bassängen för han tänkte inte på att jag tävlat i thaiboxning och tränar mma Allstå wrestling (det heter så där jag tränar) och sen för ett tag sen så var min matte lärare (mentor) slog till en kille i 7an med en krycka och den där satkärringen har slagit en annan med och killen har gott till rektorn och allt och hon säger att han får bättre betyg om han slutar men det är att rektorn våran är inte fräsch i skallen hon hat haft sex med en kille på förra skolan hon var på när hon var en lärare och vise rektorn om det heter så javene men hon vill ba glömma dethär för hon vill inte att nån ska veta det och det är kanske 30föräldrar som har mailat kommun alltså dom som styr över skolan o har inte fått nått svar en men vet inte om jag ska polisanmäla det som hände mig iomed att jag gjorde våld tillbaka o vad tror ni kan hände knäade bara han i magen och tryckte upp han mot väggen sen i bassängen å sen gick jag bara. Och allt är sant inte nått jävla påhitt står väll snart i tidningen hoppas jag 


   
Citera
Ämnesetiketter

Att du skriver så där får det att låta påhittat.


   
SvaraCitera

Kan varken hitta diskussionunderlag eller vettig grammatik i den här tråden


   
SvaraCitera
Zero
 Zero

Någonstans får en svenskalärare en hjärtinfarkt efter att ha sett denna stavning


   
SvaraCitera

Zero: Någonstans får en svenskalärare en hjärtinfarkt efter att ha sett denna stavning

ja, det heter faktiskt svensklärare Rodnar


   
SvaraCitera
Zero
 Zero

S3ON:

ja, det heter faktiskt svensklärare Rodnar

Ännu en hjärtinfarkt, fan blir ont om lärare nu Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Zero:

Ännu en hjärtinfarkt, fan blir ont om lärare nu Rullar ögonen

nice! naturen läkar sina sår. Mer makt åt eleverna!


   
SvaraCitera
Zero
 Zero

S3ON:

nice! naturen läkar sig själv. Mer makt åt eleverna!  

Läker*. Var tvungen Mycket glad


   
SvaraCitera

Zero:

Läker*. Var tvungen Mycket glad

ojjjjjjj RodnarRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Att du skriver så där får det att låta påhittat.

Du tror att jag orkar tänka på grammatiken och hur det står där uppe när det finns viktigare saker att ta itu med. Va skulle du gjort ifall en lärare skriker på dig och trycker upp mot väggen? Skulle du bara ta smällen eller get tillbaka lite eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och bara för att man tävlar i thaiboxning och tränar i mma så låter det konstigt om man har knäat en lärare och tryckt upp han mot väggen eller? Rektorn har haft sex med en kille i förra skolan hon jobbar på och känner killen som vart utsatt och han mår fan inte bra kan jag säga dig.. Och låt er det här falskt eller?


   
SvaraCitera

Så här är det om han slår dig så har du rätten att ta i mot och slå till baks men det finns något som heter övervåld också viöket jag inte tycker att det låter som men sedan om det finns vittnen är det ett plus gör en anmällan du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bob_hop:
Så här är det om han slår dig så har du rätten att ta i mot och slå till baks men det finns något som heter övervåld också viöket jag inte tycker att det låter som men sedan om det finns vittnen är det ett plus gör en anmällan du

Jo jag har nästan halva klassen och har polisanmält nu. Men det är att rektorn och vise rektorn kan man inte ens prata med för dom vill ba att det ska glömmas nästan. Så en lärare har pratat med kommunen så får väll se om vi får bort dom 


   
SvaraCitera

sahlenaren :

Jo jag har nästan halva klassen och har polisanmält nu. Men det är att rektorn och vise rektorn kan man inte ens prata med för dom vill ba att det ska glömmas nästan. Så en lärare har pratat med kommunen så får väll se om vi får bort dom 

Jo det borde du sedan har du några blåmerken eller sår på kroppen? För det blir också ett plus


   
SvaraCitera

sahlenaren :han tänkte inte på att jag tävlat i thaiboxning och tränar mma Allstå wrestling (det heter så där jag tränar)

Vad försöker du säga? Någon som inte tränar hade kunna gjort samma sak.
 Bisshh pleaseRullar ögonen

Iallafall så tycker jag att du ska kriga med anmälan, skulle fan också klappa till honom/henne.


   
SvaraCitera