Aviseringar
Rensa alla

våldsamma lärare


Ämnesstartare

bob_hop:

Jo det borde du sedan har du några blåmerken eller sår på kroppen? För det blir också ett plus

Rivmärke på armen och plåmärken på bicepsen från hans fingrar 


   
SvaraCitera

sahlenaren :

Rivmärke på armen och plåmärken på bicepsen från hans fingrar 

Okej det är ett plus ta kort på dom så fort som möjligt och sicka med anmälan


   
SvaraCitera

H.ODST:

Vad försöker du säga? Någon som inte tränar hade kunna gjort samma sak.
 Bisshh pleaseRullar ögonen

jag tränar inte jag hade kunnat rdenan vid första början kunnat get igen rejält...


   
SvaraCitera

bob_hop:

jag tränar inte jag hade kunnat rdenan vid första början kunnat get igen rejält...

Ja, precis.


   
SvaraCitera

H.ODST:

Ja, precis.

Fast dock så har jag varit en liten bråk pojke när jag var mindre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bob_hop:

jag tränar inte jag hade kunnat rdenan vid första början kunnat get igen rejält...

Jo men trodde han ba skulle prata med mig ett tag inte kasta runt mig som en råtta. Och tillslut vart jag less och knäa han i magen. För kan säga att knäa nån med muay thai stilen gör jävligt ont. Kolla på yt så ser ni 


   
SvaraCitera

sahlenaren :

Jo men trodde han ba skulle prata med mig ett tag inte kasta runt mig som en råtta. Och tillslut vart jag less och knäa han i magen. För kan säga att knäa nån med muay thai stilen gör jävligt ont. Kolla på yt så ser ni 

Alltså gör du det inann han gjorde något då är det inte självförsvar jag vet vad som gör ont och jag gör ont


   
SvaraCitera

sahlenaren :

För kan säga att knäa nån med muay thai stilen gör jävligt ont. Kolla på yt så ser ni 

Man kan knäa någon utan "Muay thai stilen" och ändå få den att få jävligt ont, men jag förstår digGlad


   
SvaraCitera