Aviseringar
Rensa alla

våldta svenska språket


Ämnesstartare

aristoteles:

Känner igen detta, hade några sådana när jag undervisade datorkunskap.Mycket glad

hahah blir lätt att man glömmer bort typ, sen på provet sitter man där o ba whaat va e det här

tog dock 1 vecka sista terminen att fixa d, var ju aslätt skit 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: tog dock 1 vecka sista terminen att fixa d, var ju aslätt skit 🙁

Jupp, jag gjorde en lista på vad alla behövde göra, de som ville fixade det på kanske fem lektioner och kunde sedan vara lediga resten. Några valde att totalt kasta bort tiden och få ig. Tråkigt.Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar att våldta irrationellt, verklighetsfrånvänt tänkande och dåligt argumenterade uppfattningar om hur saker och ting ligger till. Särskilt kul är det med konspirationsteorier, new age-trams och religiöst/ideologiskt motiverade åsikter som helt uppenbart saknar fog för sig. 

Mvh,

Torrboll utan liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: E BIFF

visst du e ett huvud längre än mig men ja torr ja vinner ändå Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

visst du e ett huvud längre än mig men ja torr ja vinner ändå Skadeglädje

2,5 huvud*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

F.ö. anser jag det bara okej att våldta det svenska språket om man gör det med stil, t.ex. när man sätter samman ofantligt långa och osannolika ord eller vränger redan befintliga ord så att de får mer humoristisk innebörd. Att bara utelämna bokstäver, versaler och medvetet undvika korrekt interpunktion, använda sig av sms-språk, eller särskriva på ren jävlighet etc., är inte okej, utan bara störigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feberyra:
F.ö. anser jag det bara okej att våldta det svenska språket om man gör det med stil, t.ex. när man sätter samman ofantligt långa och osannolika ord eller vränger redan befintliga ord så att de får mer humoristisk innebörd. Att bara utelämna bokstäver, versaler och medvetet undvika korrekt interpunktion, använda sig av sms-språk, eller särskriva på ren jävlighet etc., är inte okej, utan bara störigt...

jag tkr du e störig gumman


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: jag tkr du e störig gumman

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag snor cyklar, jobb och brudar. Jag är juden ibland judar.


   
SvaraCitera

Gruvan: oralt våldta 

Gruvan:  har alltid varit någon som legat mig nära!

vet attt det e nt så du menar men omgGråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Abowlakshu:

vet attt det e nt så du menar men omgGråter

Finner inga ord 🙁


   
SvaraCitera