Aviseringar
Rensa alla

Våldtäckt...


passaro:

jag skulle nog stava det rätt.

varför hålla på att anmärka sådant


   
SvaraCitera

kinks:

varför hålla på att anmärka sådant

varför anmärka att jag anmärker sådant


   
SvaraCitera

passaro:

varför anmärka att jag anmärker sådant

oväntat svar.


   
SvaraCitera

klart som fan man inte hade låtsats som ingenting![no-no]


   
SvaraCitera

Ingripit, efter att han slitit av henne bhn, minst. [cute]


   
SvaraCitera

kinks:

oväntat svar.

ja, dumt av dig att anmärka om du vet svaret.


   
SvaraCitera

Först skulle jag tagigt fram min kamera och filmat dom och sen sagt att jag lägger ut filmen på internet alternativt ger den till polisen om jag inte också får vara med och pöka. Sen skulle jag mörda båda och äta deras lik och sen runka till filmen. Sen skulle jag bada i lök.


   
SvaraCitera

passaro:

ja, dumt av dig att anmärka om du vet svaret.

hade hoppats på bättre.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

klart som fan man inte hade låtsats som ingenting![no-no]

Som hon sa. Eller kanske vänta på att han blir klar, och sen ta över.

Seriöst, klart man hade gjort nåt. I värsta fall får man plocka upp en sten och knocka han, men då åker man in finkan utan att passera GÅ


   
SvaraCitera

kolla kartan, tydligen går jag i cirklar.


   
SvaraCitera

kinks:

hade hoppats på bättre.

[rolleyes]

iaf, det är inte så många som faktiskt har något uns av civilkurage att gå mellan i sådana eller liknande situationer. tror inte det handlar om någon överväldigande majoritet iaf.


   
SvaraCitera

passaro:

iaf, det är inte så många som faktiskt har något uns av civilkurage att gå mellan i sådana eller liknande situationer. tror inte det handlar om någon överväldigande majoritet iaf.

sabba inte min bild av mänskligheten. det finns väldigt, väldigt många områden där jag har tappat hoppet, men inte när det gäller att gå emellan våldtäkter.


   
SvaraCitera

dzjugasjvili:

sabba inte min bild av mänskligheten. det finns väldigt, väldigt många områden där jag har tappat hoppet, men inte när det gäller att gå emellan våldtäkter.

inte bara våldtäkter, random våldssituationer. är väl rätt cynisk när det kommer till sådant här, men jag tror faktiskt det.


   
SvaraCitera

passaro:

inte bara våldtäkter, random våldssituationer. är väl rätt cynisk när det kommer till sådant här, men jag tror faktiskt det.

de flesta våldssituationer tror jag på, men just våldtäkter räcker det ju med en spark i huvudet. hur svårt kan det vara?


   
SvaraCitera

passaro:

[rolleyes]

det är bara så tråkigt att få det som första svar när man skriver en seriös tråd. (av egna erfarenheter lalala) visst, det är väl bra att lära folk det korrekta men ändå [sad]


   
SvaraCitera