Aviseringar
Rensa alla

Våldtäckter Peace&Love.


Ämnesstartare

Xisco:

Du får nog skaffa bättre argument för vilka som inte blir våldtagna först. Det kan hända vemsomhelst närsomhelst.
Risken finns alltid oavsett var man är.

Notera; Jag tror inte att jag kommer bli våldtagen. Mina föräldrar tror.
Jag vet att risken finns överallt. Vet det mycket väl, men man kan inte sluta leva för det. Det finns liksom risker i att andas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Patetiskt att du tror att utseendet har något att göra med att folk blir våldtagna. Det har inget med det att göra. Sen vet jag inte om folk faktiskt blir det på just P&L, men jag menar, i så fall varierar det från år till år, det är ju inte som att en grupp våldtäktsmän tågar in på festivalen och gör si och så varje år. Vem som helst kan bli våldtagen och vem som helst kan våldta.

Man skulle ju inte våldta någon man inte attraheras till, och hittar du någon som attraheras av mig så är du fan bra [wink]
Ja det är jag väl medveten om. Men de påstår att ungefär hälten blir våldtagna, för att de någonsin hör från festivaler är ju stökigt det är.


   
SvaraCitera

Flygaren:

- För det första är jag inte sådär snygg så ingen kille skulle få för sig att hoppa på mig frivilligt.

Du är medveten om att det finns 90-åriga tanter som blir våldtagna?


   
SvaraCitera

Flygaren:

Notera; Jag tror inte att jag kommer bli våldtagen. Mina föräldrar tror.

fast nu skrev DU att riskerna är större om man är snygg, har attraktiv kropp m.m??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur du än vänder och vrider på den så finns alltid en liten risk att man råkar illa ut. Men jag ser inte den risken som överhängande på en festival och du är med dina vänner. Flertalet våldtäkter sker i hemmet, inte ute på gatan. Tänk dessutom på att man sällan utför en våldtäkt bland folk vilket betyder att våldtäktsmannen måste separera dig från dina vänner vilket gör oddsen ytterligare mindre.

Nu är jag kille men mina föräldrar hade brytt sig mer om bilen jag körde dit i än mig. Så känndes det i alla fall när något psyko la en cigg på motorhuven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Du är medveten om att det finns 90-åriga tanter som blir våldtagna?

Det är väl klart? Jag påpekar bara att man skulle inte våldta någon/något man ej känner sig attraherad av.
Folk på denna sidan har ingen saltskål att ta en nypa salt ifrån [tired]


   
SvaraCitera

Flygaren:

Det är väl klart? Jag påpekar bara att man skulle inte våldta någon/något man ej känner sig attraherad av.

Och du tror 20-åringar som våldtar 90-åringar känner sig attraherade av dem?

Dina föräldrar gör nog klokt i att inte låta dig åka.


   
SvaraCitera

Har hört att våldtäkt och bråk är relativt vanligt jämfört med många andra festivaler. Men det är ändå bara ett fåtal våldtäkter hit eller dit, sålänge du håller dig med vänner och inte dricker för mycket så klarar du nog dig.

Sköt om dig bara.

Zapetta:

Och bitch please. Våldtäkter har ingenting med och göra ifall man är snygg eller inte. Yttra dig inte så jävla fånigt.

Tala för dig själv, jag skulle inte våldta en ful jävel iallafall [no-no]

Dold text: och jo flygaren, folk kan våldta av helt andra skäl.


   
SvaraCitera

Flygaren:

Jag påpekar bara att man skulle inte våldta någon/något man ej känner sig attraherad av.

våldtäkt behöver verkligen inte ha med attraktion att göra


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Patetiskt att du tror att utseendet har något att göra med att folk blir våldtagna. Det har inget med det att göra.

patetiskt att skriva att trådskaparen är patetisk. klart vissa våldtäkter har med utseende att göra...


   
SvaraCitera

Mawns:

Tala för dig själv, jag skulle inte våldta en ful jävel iallafall [no-no]

Jag behöver inte våldta snygga människor för att få ligga med dom [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Och du tror 20-åringar som våldtar 90-åringar känner sig attraherade av dem?

Blir lite mörkrädd av dig. Det kallas Gerontofili, när man attraheras av människor som är betydligt äldre.
Så ja, det tror jag. Jag tror att de flesta som våldtar känner sig antagligen attraherade av den andra.
Klart att våldtäckt kan i många fall även hänga ihop med slagsmål.
Men jo, unga kan attraheras till äldre, precis som äldre kan attraheras till unga.


   
SvaraCitera

Flygaren:

Blir lite mörkrädd av dig. Det kallas Gerontofili, när man attraheras av människor som är betydligt äldre.
Så ja, det tror jag. Jag tror att de flesta som våldtar känner sig antagligen attraherade av den andra.

Du är ju dum på riktigt. Våldtäkt handlar i de flesta fall om att visa sin makt över den andra. Det är därför gamla tanter och även utvecklingsstörda blir våldtagna och hur jävla snygga är de på en skala?

Som sagt. Dina föräldrar gör klokt i att inte låta dig åka. Dels för att du är så jävla naiv och dels för att du inte ens kan stava till våldtäkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Som sagt. Dina föräldrar gör klokt i att inte låta dig åka. Dels för att du är så jävla naiv och dels för att du inte ens kan stava till våldtäkt.

I de flesta fall, du skrev det själv.
Så du säger att pedofiler våldtar småbarn för att visa makt, inte för att de är just pedofiler och attraheras av småttingar.

Naiv handlar inte om ett endaste ämne, häng med mig ett halvt liv, sen kan du bedömma om jag är naiv eller inte. Inget man skriver på fem sekunder och sedan har rätt 🙂

Och ja jag har säkert en del ord i mitt ordförråd som jag stavar fel ibland, det har de flesta och det är helt jävla mänskligt, fyi.


   
SvaraCitera

Flygaren:

Min syster erbjöd sig och visst, jag har världens bästa syster, dock är hon mer controlfreak än någon annan människa på jorden.

ta med mamma då!


   
SvaraCitera