Aviseringar
Rensa alla

Våldtäcktsfantasi tråd för oss män.


Ämnesstartare

Skentrevlig:

En del av mig har en helt förvriden kvinnosyn och tycker att kvinnor ska vara i köket och håller med flamboyante i de flesta avseenden.

Får erkänna att det faktiskt var lite lättande att höra ett sådant uttalande istället för folk som tycks oroa sig för huruvida jag bor i deras stad eller ej och sitter hemma funderandes över när jag kommer att explodera i ett moln av sexuell frustration.


   
SvaraCitera

Unexpected:

Menar ingenting illa,

Menar ingenting illa, men varför är du alltid så jävla torr och fittig?


   
SvaraCitera

Salvador_Flamboyanté:

det är mig till mycket förtret att så är fallet men jag tror ärligt talat inte att jag skulle kunna bli tillfredställd på annat sätt

Du påminner helt sjukt mycket om en karl jag känner. Denna karl verkligen älskar att plåga människor. Han älskar att säga elaka saker och se hur människor reagerar. Det är en maktkamp, ett spel. I sängen är han en hårdhänt sadist, men han lägger ändå band på sig själv för att inte förstöra någonting.

Han mår inte alls dåligt över sina något förvridna perversioner. Han brukar säga såhär "Varför ska jag må dåligt över någonting som jag mår bra över? Så länge jag inte skadar någon annan gör det absolut ingenting."

Jag säger; Leta upp en brud som går igång på detta. Det finns säkert någon därute. För övrigt verkar du helt sjukt intressant. Lycka till!


   
SvaraCitera

fruitpunch:

Menar ingenting illa, men varför är du alltid så jävla torr och fittig?

Jag sa väl att du skulle hitta något att vara grinig på [smile]

Guybrush_Noseburn:

Dock kan jag nog bli lite fundersam på "unexpected" som verkar tycka att det är okej att fantisera om att bli våldtagen men inte att fantisera om att våldta utan att bli klassad som en idiot.

[confused] sa just att det var okej [smile]

Men om man känner sig äcklad av tjejer som frivilligt har sex med en och även andra saker han beskrev, så kanske det kan vara bra att komma underfund med varför det är så.


   
SvaraCitera

fruitpunch:

Menar ingenting illa, men varför är du alltid så jävla torr och fittig?

Hahahaha. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Såna tankar kommer väl till mig ibland, men det är inget jag funderar på att göra allvarligt [no-no]


   
SvaraCitera

Guybrush_Noseburn:

de bil

Får du inte typ dåligt samvete när du tänker sådär?

Det är ju inte riktigt samma sak som när en tjej fantiserar om att bli våldtagen för då är det ju inte hon som gör det, men när en kille fantiserar om att göra det.. Det är ju liksom betydligt "värre"..


   
SvaraCitera

Jag brukar oftast fantisera om att en yngre tjej runt 16 år blir våldtagen av flera äldre män. Men sätter aldrig mig själv i rollen som nån av männen, utan jag är som en osynlig åskådare bara och tjejen är ingen speciell. En vanlig fjortis bara typ...

Men tycker att våldtäktsmän skrämmande ofta kommer undan för lätt i verkligheten, iaf i Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Salvador_Flamboyanté:

Man ser ju med jämna mellanrum trådar som handlar om kvinnor som försöker att rationalisera sina fantasier om att bli våldtagna och diskuterar huruvida det är normalt eller inte men det är sällan man ser en tråd som handlar om män som fantiserar om att våldta kvinnor.

jag hade en flickvän med såna fantasier. som tur va så förverkligade vi dom aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

21MysigaCentimeter:

jag hade en flickvän med såna fantasier. som tur va så förverkligade vi dom aldrig.

Du får ursäkta mig att jag är lite rättfram nu men hur kommer det sig att det är "tur" att du inte tillfredställde henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstruktioner:

Du påminner helt sjukt mycket om en karl jag känner. Denna karl verkligen älskar att plåga människor. Han älskar att säga elaka saker och se hur människor reagerar.

Nja där vill jag inte påstå att jag ser någon direkt likhet mellan mig och den mannen du talar om.
Jag personligen sätter väldigt högt värde på socialt agerande. [...] Skulle aldrig säga elaka saker av den anledningen utan jag är faktiskt mer trevlig och sympatisk i vanliga fall även om det kanske inte verkar så om man nu bara läser vad jag skrivit här på forumet.
Inser att det kan ge en något snedvriden bild om min person.

Men visst för att jag är något av en sadist, visst för att jag tycker om att betrakta andra människor och lägga deras reaktioner på minnet. [...] men jag tycker inte om att allmänt plåga andra, jag tycker istället om att hjälpa dem i så stor utsträckning jag bara kan för att bygga upp förtroenden, vad jag egentligen skulle vilja göra spelar ju mindre roll i sammanhanget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Salvador_Flamboyanté:

Du får ursäkta mig att jag är lite rättfram nu men hur kommer det sig att det är "tur" att du inte tillfredställde henne?

tillfredsställa är en sak. men att köra rollspel när jag våldtar henne på allmän plats är en helt annan sak. hon blev tillfredsställd ändå.


   
SvaraCitera

21MysigaCentimeter:

men att köra rollspel när jag våldtar henne på allmän plats är en helt annan sak.

Så hon sa alltså till dig att hon ville bli våldtagen på allmän plats? Säker på att hon inte bara hade fantasier om att bli tagen eller påhoppad av dig när hon inte riktigt är beredd?

Känner en kompis som snackade med en tjej i telefon där hon hade en fantasi om att hon ville att en kille skulle komma inspringandes i hennes lägenhet och knulla henne. Han la på, satte sig i bilen och åkte hem till henne, knullade henne. Tog av sig sitt hans band och kastade det på henne och sa "där har du din souvenir", och åkte hem.

Hon uppskattade det väldigt mycket.

Jag tror nog att om du hade "våldtagit" din flickvän så hade hon nog uppskattat det eftersom du förverkligade hennes fantasi. Det går ju inte att jämföra med att bli våldtagen "på riktigt" när det är någonting hon är med på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guybrush_Noseburn:

Ett spel som utspelar sig i Japan som går ut på att man ska systematiskt förgripa sig på en familj. Det börjar med att man följer en tjej i tunnelbanan och sen börjar ta på henne ect.
Detta överfall är självfallet bra för båda.

Jag tror inte att sådana spel är en allt för bra idé, även om min självkontroll är god så finns det ju något som heter "för mycket stimulans".


   
SvaraCitera

"Våldtäktsfantasi tråd för oss män." Du är fan inte man om du fantiserar in sånt[tard]
För att vara man måste man vara människa och det är du knappast.


   
SvaraCitera