Aviseringar
Rensa alla

våldtäkt?


Ämnesstartare

Distrust:

Men snälla rara...

[confused] förklara ist vad det är för skillnad "gubben lilla"


   
SvaraCitera

ja lätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

[confused] förklara ist vad det är för skillnad "gubben lilla"

"Sluta, jag vill sova" kan tolkas på fler sätt än ett "NEJ, JAG VILL INTE."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Distrust:

"Sluta, jag vill sova" kan tolkas på fler sätt än ett "NEJ, JAG VILL INTE."

Ja , men hon sa ju ändå "sluta" .. och oim inte jag är helt ute och cyklar så betyder ju det att han ska sluta och att man inte vill , och inte att han ska fortsätta och pumpa på och komma i henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stygg:

ja lätt.

så du tycker att det är våldtäkt ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men lägg av. Om han hann komma i henne så måste hon ju tydligen inte visat tillräckligt att hon inte ville. Vill man verkligen inte så gör man ju allt för att det inte ska hända.

Fan blir sur nu. Ska man gå och anklaga killen för fucking våldtäkt nu? Då kan man ju lika gärna göra det om man ångrar sig efter ett ligg bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Fan blir sur nu. Ska man gå och anklaga killen för fucking våldtäkt nu? Då kan man ju lika gärna göra det om man ångrar sig efter ett ligg bara.

hon har sagt att hon inte ska anmäla eller nått sånt.. det är bara jag som är nyfiken på hur andra tycker..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mikaoj:

hon har sagt att hon inte ska anmäla eller nått sånt.. det är bara jag som är nyfiken på hur andra tycker..

Klart hon inte ska anmäla. Men vadå, håller du inte med mig eller?[smile]


   
SvaraCitera

mikaoj:

så du tycker att det är våldtäkt ?

ja lätt. alla vet vad "sluta" betyder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Klart hon inte ska anmäla. Men vadå, håller du inte med mig eller?[smile]

jag vet faktiskt inte ärligt talat...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stygg:

ja lätt. alla vet vad "sluta" betyder.

ja . så anser nog jag också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mikaoj:

jag vet faktiskt inte ärligt talat...

Okej. Jag tycker att vaknar man av att någon knullar en och man verkligen inte vill och blir helt chockad, då skulle man ju fan börja streta emot som fan och skrika typ, eller säga flera ggr att man inte ville och att han skulle sluta! Men att bara säga att man vill sova och han ska sluta för det känns lite vagt. Liksom okej, han borde kanske ha slutat (men han var väl antagligen också full) Men tycker inte man visat tillrcäkligt då att man verkligen inte vill. Så att anklaga någon för våldtäkt efteråt är ganska hårt faktiskt.

Som sagt, då kan man ju lika gärna anklaga/anmäla för våldtäkt om man bara ångrar sig efter ett ligg och mår dåligt. Och det är ju taskigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Distrust:

"Sluta, jag vill sova" kan tolkas på fler sätt än ett "NEJ, JAG VILL INTE."

men oavsett så vill man inte, och det ska man respektera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mikaoj:

Anser ni att det är våldtäkt om en tjej vaknar av att en kille är i henne , och så säger hon "sluta, jag vill sova" två gånger och han slutar inte?

om en kille fortsätter fast tjejen inte vill, så är det ju våldtäkt ja.


   
SvaraCitera

Ja, det skulle jag verkligen säga är våldtäkt. [no-no]

emery:

Men lägg av. Om han hann komma i henne så måste hon ju tydligen inte visat tillräckligt att hon inte ville. Vill man verkligen inte så gör man ju allt för att det inte ska hända.

Lulz, jag hoppas att du driver. [tard]


   
SvaraCitera