Aviseringar
Rensa alla

Våldtäkt


nicknick:

Vad menar du då med att du inte vill leva resten av ditt liv i fängelse? 

han menar ifall han skulle göra som jag skulle ifall jag skulle bli våldtagen igen


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

han menar ifall han skulle göra som jag skulle ifall jag skulle bli våldtagen igen

Jaha, nu hänger jag med. Då låter det mycket mer vettingare. 


Men ja, tyvärr så finns det inte alls tillräckligt med resurser till poliser och utredare att ta hand om väldigt många polisanmälningar. Polisen har massvist med våldtäktsanmälningar som bara ligger och samlar damm. 


   
SvaraCitera

nicknick:

Jaha, nu hänger jag med. Då låter det mycket mer vettingare. 


Men ja, tyvärr så finns det inte alls tillräckligt med resurser till poliser och utredare att ta hand om väldigt många polisanmälningar. Polisen har massvist med våldtäktsanmälningar som bara ligger och samlar damm. 

sant men jag har aldrig gillat svenska polisen heller


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

sant men jag har aldrig gillat svenska polisen heller

Samma här. Alla, och då menar jag verkligen alla, poliser jag har haft kontakt med har varit oprofessionella, slarviga och/eller lata. 


   
SvaraCitera

nicknick:

Samma här. Alla, och då menar jag verkligen alla, poliser jag har haft kontakt med har varit oprofessionella, slarviga och/eller lata. 

i mitt hemland är polisen mer aggressiva men betydligt bättre än svenska


   
SvaraCitera
Listus

Dåligt att dra alla poliser över samma kant.., finns så många eldsjälar som jobbar så hårt och offrar och riskerar. 

I Sverige är vi proffs på att dömma och klaga på saker haha


   
SvaraCitera

Listus:
Dåligt att dra alla poliser över samma kant.., finns så många eldsjälar som jobbar så hårt och offrar och riskerar. 

I Sverige är vi proffs på att dömma och klaga på saker haha

Är medveten om att de finns, tyvärr så har jag inte fått chansen att träffa en enda. 


   
SvaraCitera