Aviseringar
Rensa alla

våldtäkts-hentai


Ämnesstartare

såg en våldtäkts-hentai och jag tände på det! jag tyckte om den undergivna situationen tjejen va i på något sätt :s och att hon verkligen blev "påsatt".

jag har också insett att de delar av vissa porrfilmer jag tycker om, har väldigt manliga dominanta inslag.

alltså, jag håller väl inte på att bli våldtäktsman? finns det fler killar som tänder på våldtäkts-hentai och är normala i övrigt?


   
Citera
Ämnesstartare

absolut, men bara om hon verkligen blir "påsatt".

Dold text: [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har sett och gillat, men känner knappast av någon benägenhet till sexualbrott (eller ens en vilja att dominera/bli dominerad, men det är väl knappast väsentligt). sluta noja, förkärlek gör dig inte till förbrytare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns en markant skillnad mellan fantasi och verklighet. Det finns människor som tänder på tanken att bli våldtagna också, men inte för allt smör i Småland skulle vilja bli det i verkligheten. Det handlar inte om sexualitet, utan en grundläggande respekt för andra människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst har jag haft konstiga fantasier i mina dagar.. Men det där är något annat.. Sök hjälp! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

. Det finns människor som tänder på tanken att bli våldtagna också,

låter som om jag har en ny sexuell fetish dårå [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Sök hjälp!

trodde du skulle vara på min sida :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaJOO:

låter som om jag har en ny sexuell fetish dårå [wink]

Eventuellt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha nej du är inte ensam om att tända på det! kvinnor vill bli dominerade [y] hoppas du menar dominansen och inte våldtäkt då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha nej du är inte ensam om att tända på det! kvinnor vill bli dominerade [y] hoppas du menar dominansen och inte våldtäkt då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okho:

menar dominansen

menar den. känner mig dock lite ond. men man får väl va lite ond 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På den här punkten skiljer sig kommersiell porr och "Hentai" sig åt ganska grovt. Jag skulle inte kunna stå ut med att kolla en film över ett riktigt överfall. Det finns väldigt mycket som jag skulle kunna se på inom Hentai som jag aldrig skulle reflekterat över i det vanliga livet. Idag finns det heller knappt någon Hentai alls som är ren och fin s.a.s. Det finns bara sjuka inslag och mer sjuka inslag. Så kollar man på det så lär man för eller senare plocka upp en eller ett par udda preferenser, tyvärr.

Inte för mycket är mitt tips [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okho:

kvinnor vill bli dominerade [y]

isola:

[blush]


   
SvaraCitera

Det är ju bara för att du vill vara den undergivna, påsatta bruden, vännen.


   
SvaraCitera

okho:

kvinnor vill bli dominerade

Ja. Alla kvinnor har en gen som män inte har. Den heter "jag-är-undergiven-och-bryr-mig-inte-ifall-jag-aldrig-får-orgasm".
Så jävla bekvämt för oss män alltså. Dom gör det så enkelt, dom där kvinnorna.


   
SvaraCitera