Aviseringar
Rensa alla

våldtäkts-hentai


Ämnesstartare

stereo total:

Det är ju bara för att du vill vara den undergivna, påsatta bruden, vännen.

man kan turas om :p


   
SvaraCitera
zIGGE

Nachac:

men inte för allt smör i Småland

beror väll iofs vart man geografiskt bor, tror att tex norrmänlinnor skulle kunna fundera mera på detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

beror väll iofs vart man geografiskt bor, tror att tex norrmänlinnor skulle kunna fundera mera på detta.

Haha.


   
SvaraCitera

vaJOO:

man kan turas om :p

Ja visst. Men vill du ha sex med kvinnor över huvudtaget? Eller är det bara med män?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okho:

! kvinnor vill bli dominerade [y]

vaJOO:

: Sök hjälp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ja visst. Men vill du ha sex med kvinnor över huvudtaget? Eller är det bara med män?

vill inte ha sex med någon egentligen. alltså rent emotionellt psykiskt så har jag egentligen ingen önskan om det.

men jag har ju mkt häldre sex med tjej än kille. har ju insett min striaghthet[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tänker inte överge min manlighet föränns ni överger eran traditionella kvinnlighet [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj där blev det fel

Tänker inte överge min manlighet föränns ni överger er traditionella kvinnlighet [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okho:

j där blev det fel

Tänker inte överge min manlighet föränns ni överger er traditionella kvinnlighet [no-no]

Nu pratar du verkligen i nattmössan. Det finns inget "manligt" i att vilja dominera kvinnor, eller att tro att ett helt kön vill bli dominerat. Det är bara korkat.
Det är en korkad fördom som många tyvärr lever efter för att det förväntas av dem.


   
SvaraCitera

isola:

Det är en korkad fördom som många tyvärr lever efter för att det förväntas av dem.

Därför blir det så jobbigt när många tjejer faktiskt påstår att de VILL bli dominerade. Jag tror att många killar faktiskt är riktiga mjukisar som bara tar till med hårda tag i frustration för att tjejerna kaxigt nog vill det [no-no]

Tror ingen kille kallar en attraktiv tjej som ligger runt för "hora" för att de tycker det är kul, utan i avundsjuka för att man egoistiskt nog önskar att man var "the one and only" [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nu pratar du verkligen i nattmössan. Det finns inget "manligt" i att vilja dominera kvinnor, eller att tro att ett helt kön vill bli dominerat. Det är bara korkat.
Det är en korkad fördom som många tyvärr lever efter för att det förväntas av dem.

Nono, nu har du missförstått, jag pratar inte om alla utan om de flesta, alla är olika, kvinnor vill ju ha en initiativ-tagande man. Det är ju mannen som gör mest i sängen/förhållande, det finns en viss dominans i det.


   
SvaraCitera

Låter som en korkad grej att noja över. Det är bara naturligt att fantisera om även tabubelagda ämnen. Det betyder inte att man vill göra verklighet av sina fantasier. Så var inte nojig ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okho:

ar du missförstått, jag pratar inte om alla utan om de flesta, alla är olika, kvinnor vill ju ha en initiativ-tagande man. Det är ju mannen som gör mest i sängen/förhållande, det finns en viss dominans i det.

Nu pratar du i nattmössan igen.
Du har ingen aning om vad de flesta kvinnor gillar, eller hur folk gör i sovrummet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nu pratar du i nattmössan igen.
Du har ingen aning om vad de flesta kvinnor gillar, eller hur folk gör i sovrummet.

Prata inte som om du känner mig [no-no] Det är ju t.o.m något man kan se, så enkelt!


   
SvaraCitera

okho:

kvinnor vill bli dominerade

du verkar veta mycket om kvinnfolk du!

okho:

Tänker inte överge min manlighet föränns ni överger er traditionella kvinnlighet

okho:

ni

och vilka "ni" gäller detta..? Alla kvinnor? De kvinnor som hänger på detta forum?

Något säger mig att inte kvinnor är en homogen grupp som tycker exakt likadant och därmed bör ändra sig allihop.


   
SvaraCitera