Aviseringar
Rensa alla

Våldtäktsman fick stanna genom SSU-kampanj


Ämnesstartare

Finns det någon.. något mer neutral källa?


   
SvaraCitera

Hampie:

Finns det någon.. något mer neutral källa?

letat utan att finna, men är lagom säker på att sanningshalten är lika låg som i många andra artiklar som dom publicerat


   
SvaraCitera

OF 5:

letat utan att finna, men är lagom säker på att sanningshalten är lika låg som i många andra artiklar som dom publicerat

kan man lita på den artikeln, eller?


   
SvaraCitera

Synd att det inte var dig han våldtog.


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

kan man lita på den artikeln, eller?

det är en sosse sida så det är väl lika mycket propaganda där skulle jag tro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förslagsvis avfärdar man TS påstående som just ett sådant tills någon hittat en neutral källa som bekräftar det.


   
SvaraCitera

Attans, SSU kunde inte se in i framtiden. Vi får nog skicka ut alla invånare förresten, de kommer eventuellt att begå brott någon gång i livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alter ego:

Vi får nog skicka ut alla invånare förresten, de kommer eventuellt att begå brott någon gång i livet.

Nej då, däremot är det sunt att fundera över hur många individer vi tar emot, och hur dessa beter sig. En våldtäkt utförd av en invandrare kan inte ursäktas med att "svenskar gör minsann också sånt!", två fel blir inte ett rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om ni fortfarande är intresserade kan ni läsa artikeln på den här länken (samma som TS):
​ http://www.den-svenske.com/2009-03-09-symbol_for_afghanska_flyktingar_domd_for_valdta​kt.html


   
SvaraCitera

Länk:

Där tvingade han ned kvinnan med hela sin kroppstyngd

Låter som en tjockis, klart han måste tvinga till sej sex för att få något[sad]


   
SvaraCitera

Jag som trodde att vänstern kunde se in i framtiden [sad]


   
SvaraCitera

Observator:

Nej då, däremot är det sunt att fundera över hur många individer vi tar emot, och hur dessa beter sig.

Ja, men din trådstart var patetisk.

Observator:

En våldtäkt utförd av en invandrare kan inte ursäktas med att "svenskar gör minsann också sånt!", två fel blir inte ett rätt.

Det menar du inte.


   
SvaraCitera

Vänstern kan inte se in i framtiden, men annat pack kan alltså garantera att inte en Afghanistansk kvinna hade blivit våldtagen i stället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alter ego:

Ja, men din trådstart var patetisk.

Min trådstart?

alter ego:

Det menar du inte.

Det menar jag på fullaste allvar. Därför undrar jag fortfarande varför man använder det argumentet för att försvara den massinvandring som Sverige har idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Observator:

Det menar jag på fullaste allvar. Därför undrar jag fortfarande varför man använder det argumentet för att försvara den massinvandring som Sverige har idag.

För att det är väll brottet i sig man ska se på och inte vem som utfört det ? Engla blev dödad av en halvtjock kille! MASSBANTNING I SVERIGE KRÄVS FÖR ATT MOTVERKA DETTA.....


   
SvaraCitera