Aviseringar
Rensa alla

Våldtagen?


Ämnesstartare

Tycker du ska ge killen en chans att prata med dig.
Känns nog bäst i slutändan för er båda.


   
SvaraCitera

Känns det fel såhär efteråt har du fortfarande rätt att anmäla honom. Hur bra känns det att tänka på hur många fler minderåriga killar han han utnyttja sexuellt genom att ta med dem uppenbart berusade till sin säng? Man ska såklart ta sitt ansvar som ung och inte dricka för mycket, men killen du träffade är vuxen och enligt lagen får han inte ta hem småpojkar och ligga med dem.

Man borde ha alkolås på sina könsdelar/röv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kan vara en bra idé att tala med en kurator eller psykolog om händelsen, det kan tänkas hjälpa mot de jobbiga tankarna och känslorna kring det här. Det kan även, som zapetta säger, vara en bra idé att tala med honom om det om du känner att du klarar av det. Efteråt kan det mycket väl kännas mindre jobbigt.

Måste dock tillägga att det inte är något fel på att killar har sex med varandra om båda är med på det, men i det här fallet var det ju inte riktigt så.

Rent juridiskt sätt så stämmer det som andra har sagt, eftersom du är 13/14 år är det våldtäkt mot barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok, har bestämt mig för att inte anmäla honom. Det var ju inte direkt så att han söp ner mig och våldtog mig när jag var medvetslös..

Jag valde ju själv att dricka för mycket, det var mitt initiativ att jag skulle sova hos honom och jag valde att inte säga nej när jag märkte att han var kåt på mig. Jag var visserligen full, men jag fattade vad han ville.

Är egentligen inte arg på honom för det som hände, han är en schysst kille och jag vill inte förstöra hans liv genom att få honom dömd för våldtäkt mot barn. Tvivlar på att han har som vana att utnyttja minderåriga killar, det typ bara råkade hända för att jag låg i hans säng. Och jag ser inte ut som ett barn direkt, jag är typ 182cm och typ ganska vältränad från all fotboll och kom i puberterten när jag var kanske 11-12 så är väl ganska välutvecklad sexuellt med, och jag var heller inte oskuld innan detta hände då jag har flickvän.

Det som känns jobbigast är att jag inte sa nej, och att jag tyckte att det var ganska skönt med hans kuk i min rumpa. Känner mig väldigt förvirrad nu och som att jag får skylla mig själv för jag hade flera chanser att säga nej. Och det känns lite som att min kropp reagerade fel på hans smekningar och så. Jag borde blivit äcklad men i stället blev jag kåt.. Och jag kan inte glömma att det kändes väldigt bra när han låg tungt på mig med sin kuk i min rumpa trots att jag vet att det är fel.

En del av mig vill vara med honom igen och känna sådär, men samtidigt hatar jag mig själv för att jag lät det hända och för att jag gillade det. Jag är liksom hetro, hur kan min kropp gilla att en äldre kille ligger på mig och pressar in sin kuk i mig?

Men borde väl snacka med honom om detta, även om han är äldre är jag inget hjälplöst barn och det är kanske inte bara han som gjort fel..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Max1997:

Och det känns lite som att min kropp reagerade fel på hans smekningar och så. Jag borde blivit äcklad men i stället blev jag kåt.. Och jag kan inte glömma att det kändes väldigt bra när han låg tungt på mig med sin kuk i min rumpa trots att jag vet att det är fel.

Varför är det fel om du trivdes med det? Verkar ju som att största delen av dina jobbiga tankar kommer av att det "är fel" men det som gör det fel var ju att du fick jobbiga tankar av det.

Du har inte gjort fel på något sätt, oavsett. Förutom då, om du nu hade flickvän och om ni lovat varandra att inte hålla på med andra var det ju dumt att vara otrogen.


   
SvaraCitera

Om jag ska va ärlig så tycker jag inte att det låter som en våldtäckt.
Du lät det hända, och sa inte till han att sluta !
Om du nu dock hade sagt "nej" till det hela så hade det varit en anan sak.

Vad jobbigt att du mår så dåligt över det annars ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Max1997:

Jag är liksom hetro, hur kan min kropp gilla att en äldre kille ligger på mig och pressar in sin kuk i mig?

Du har inte funderat över att det kan vara så att du är bisexuell?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Max1997:

Jag är liksom hetro, hur kan min kropp gilla att en äldre kille ligger på mig och pressar in sin kuk i mig?

Tydligen inte, du är troligtvis bi. Och är väl inget fel med det? Något som däremot är fel är om du var otrogen mot din tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

anmäl

Tycker du det e rätt att förstöra någons liv bara sådär?[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Tycker du det e rätt att förstöra någons liv bara sådär?[mad]

[shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Yaren

Vissa har olika åsikter om anmälning, det respekterar jag i alla fall...
Tycker du tänker fint, Max, att inte anmäla, för att förstöra någons liv, men om du vill anmäla är det heller inte fel eftersom han verkligen bröt mot lagen sexuellt utnyttjande/ våldtäkt mot barn.
Det är upp till dig, men jag tycker det är bra om du snackar med honom först 🙂

Tur att vi inte bor i Uganda eller liknande, då hade ju killen som våldtog/utnyttjade dig varit död vid det här laget...


   
SvaraCitera
Yaren

Om han blev busted vill säga...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:

Tycker du tänker fint, Max, att inte anmäla, för att förstöra någons liv,

Men nej nu tänker du fel. Det är personen som blivit utnyttjad som fått sitt liv förstört om någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[shake][shake][shake]

Kul å bli sedd som våldtäktsman för att man hade sex med nåpgon som tyckte om det[no-no]


   
SvaraCitera