Aviseringar
Rensa alla

våldtagen av flickvän


Ämnesstartare

okej, jag har nyligen skaffat ny tjej, och jag kände att jag ville vänta lite med sex och så.. men vi låg och hånglade och kramades ett tag, och hon ville men jag ville inte så jag sa det, och hon sa okej men verkade arg men vi sov i samma säng iallafall. sen vaknade jag av att hon sög av mig och jag sa åt henne att sluta men hon tryckte fast sig och la sig över mig och hade sex med mig trots att jag inte ville..

efteråt sa hon att hon trodde att jag ville då jag hade stånd men jag kan väl inte kontrollera sånt och jag sa ju nej flera gånger och försökte trycka undan henne men hon är starkare än mig, jag vågade inte ropa för högt för att mina föräldrar skulle kunna dyka upp eller något.

vad borde jag göra, borde jag vara arg? jag känner mig besviken på något sätt.. men skäms väl mest.. om det kommer ut är jag körd!


   
Citera
Ämnesstartare

anmäl henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruppkramarn:

vad borde jag göra, borde jag vara arg? jag känner mig besviken på något sätt.. men skäms väl mest.. om det kommer ut är jag körd!

Samma sak hnde mig fast med en kille.
Han tryckte in fastän jag inte ville.
Fyfan. Har hänt för många ggr känner jag D:
usch, en del är idiotiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

anmäl henne

sådant är onödigt tkr jag (iaf näre gäller det här). vad ska han få tbx lix? pengar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

sådant är onödigt tkr jag (iaf näre gäller sådant här). vad ska han få tbx lix? pengar?

du är onödig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

du är onödig

Nej, omtänksam.
Tänk dig hur många fjortisar som anmäler hit & dit varje dag. Sen finns det inte tillräckligt med bevis för att hon ska kunna bli anmäld ochhan vill ju hålla det hemligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Nej, omtänksam.
Tänk dig hur många fjortisar som anmäler hit & dit varje dag. Sen finns det inte tillräckligt med bevis för att hon ska kunna bli anmäld ochhan vill ju hålla det hemligt.

Obs är aldrig seriöst, 1 tips .


   
SvaraCitera

Gruppkramarn:

borde jag vara arg?

Hur kan du ens fråga något sådant? Om du inte tänker polisanmäla så är det i vilket fall en 100% dumpning. Inget gott kan komma från ett förhållande med en person som inte respekterar dina åsikter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruppkramarn:

hon är starkare än mig

Är du svag eller? [confused]


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

Är du svag eller?

Är det en retorisk fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruppkramarn:

borde jag vara arg?

Naturligtvis. Anmäl. Dumpa.


   
SvaraCitera

Im not a lemon:

Hur kan du ens fråga något sådant? Om du inte tänker polisanmäla så är det i vilket fall en 100% dumpning. Inget gott kan komma från ett förhållande med en person som inte respekterar dina åsikter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Är du svag eller?

Mjä, hon är lite äldre bara.. [blush]

Im not a lemon:

Hur kan du ens fråga något sådant? Om du inte tänker polisanmäla så är det i vilket fall en 100% dumpning. Inget gott kan komma från ett förhållande med en person som inte respekterar dina åsikter.

Mm, sant..

jag tyckte inte det var skönt heller.. gjorde ganska ont.. är jag kanske bög tro? [surprised]


   
SvaraCitera

Gruppkramarn:

är jag kanske troll tro?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruppkramarn:

Mjä, hon är lite äldre bara..

... I'll let this one pass if you tell me she's at least 5 years older then you (?)
Om det inte är fallet tycker jag du ska biffa till dig lite! Tjejen ska fan inte kunna övermanna en! En björn måste stå fast!


   
SvaraCitera