Aviseringar
Rensa alla

våldtagen av flickvän


Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Om det inte är fallet tycker jag du ska biffa till dig lite! Tjejen ska fan inte kunna övermanna en! En björn måste stå fast!

Är inte särskilt manlig, ifall jag är en björn är jag en tvättbjörn, de är söta. [love] gillar du tvättbjörnar?
Image


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

... I'll let this one pass if you tell me she's at least 5 years older then you (?)
Om det inte är fallet tycker jag du ska biffa till dig lite! Tjejen ska fan inte kunna övermanna en! En björn måste stå fast!

Försökte komma på nåt bra halvkul sarkastiskt svar men det gick inte, för jag håller faktiskt med lite grann.

Edit:

Gruppkramarn:

gillar du tvättbjörnar?

Jag ääälskar tvättbjörnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Im not a lemon:

Jag ääälskar tvättbjörnar

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruppkramarn:

gillar du tvättbjörnar?

De är svaga, små och tjuvaktiga! De ska fan inte kallas "björnar" över huvudtaget!
Men de vore nice om de hetat något annat [y]


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

Men de vore nice om de hetat något annat

Tvättkatter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Im not a lemon:

Tvättkatter?

...Såpgrisar[y]


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

...Såpgrisar

de klubbar vi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackars dig du vaknade av att en tjej sög av dig jag tycker VERKLIGEN synd om dig [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Im not a lemon:

de klubbar vi

Ok!
Image = Såpgris


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typiskt tjejer!

detberorpå:

sådant är onödigt tkr jag (iaf näre gäller det här). vad ska han få tbx lix? pengar?

det roliga är att det är såhär de flesta tänker när killar blir våldtagna, och det är därför det inte kommer lika många anmälningar. Många studier visar på att killar blir våldtagna lika ofta som tjejer, men väljer att inte anmäla det.

Skulle du säga samma sak om det gällde en tjej som blivit våldtagen? Att man ska skita i att anmäla killen?


   
SvaraCitera

McLuver:

Stackars dig du vaknade av att en tjej sög av dig jag tycker VERKLIGEN synd om dig

...sa mannen och drog fram snoppen

Alltså jag kan inte läsa några av dina inlägg utan att få fram en skitkul mental bild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruppkramarn:

Mjä, hon är lite äldre bara..

peddo kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anmäl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hihi, förlåt, låter lite komiskt.

Men jaa, anmäl henne!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Omg ..... störd tjej. 1. dumpa henne 2. anmäl henne. 3. hur gammal är du?


   
SvaraCitera