Aviseringar
Rensa alla

Våldtagen, ingen sexlust?


Ämnesstartare

I vintras blev jag våldtagen när jag sov, vaknade av att han (47 år til och med) låg ovanpå mig. han sitter nu i fängelse efter ett helt år fullt med rättegång, advokater och skadestånd.
jag har inte haft sex efter detta, men förut (innan övergreppet) när jag onanerade så tänkte jag lixom att någon slickade mig, men nu går det inte.
(eftersom han gjorde det) och när jag tänker på känslan av en kuk som far in och ut så börjar jag gråta och kan inte bli lugn förrens typ en timme :S jag hatar det här och undrar om det finns någon annan som blivit våldtagen och haft sex efteråt?
hur kändes det?
fick du flashbacks?


   
Citera

emmastrid:

M

hoppas inte detta e fejk, för då får jag damp.

det är vanligt att ens sexualitet fuckas upp efter något sådant. man känner inte sig själv längre och saker som var okej förut känns helet fucking sjuka. så det du känner är helt normalt. det enda du ska veta är att du inte gjorde något fel.
sånna här saker läker lite med tiden. Så du kommer inte behöva gå sexlös resten av ditt liv[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

hoppas inte detta e fejk, för då får jag damp.

men varför skulle man hitta på nåt sånt ? 😮
tack för svaret, jag hoppas att jag nån vacker dag kommer tåla det :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helt normalt själv varit med om övergrepp som stör ganska rejält i sådana sammanhang


   
SvaraCitera
smisk

emmastrid:

men varför skulle man hitta på nåt sånt ? 😮

Tyvärr är det många på den här sidan som gillar att trolla.

Ot: Har du fått ordentlig hjälp att behandla det hela? Du ska ju inte gå runt och vara rädd och äcklad av sex och närhet resten av livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emmastrid:

men varför skulle man hitta på nåt sånt ? 😮

Man undrar ju om man har läst din andra tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Man undrar ju om man har läst din andra tråd.

Jaha, det här med glidmedel.
SKa förklara det där, jag har haft sex två gånger INNAN jag blev våldtagen. och självklart vill jag försöka ha sex, och behövde glidmedel eftersom jag tror att det skulle bli lättare.

Det är fan ingen som kan ta en seriöst på detta forum, lika bra att ta bort mig själv..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Har du fått ordentlig hjälp att behandla det hela? Du ska ju inte gå runt och vara rädd och äcklad av sex och närhet resten av livet.

Nej det har jag inte, men jag tycker inte om att be om hjälp..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emmastrid:

Nej det har jag inte, men jag tycker inte om att be om hjälp..

Ibland är det bättre att bara bita ihop och svälja stoltheten än att gå omkring och ha skiten i bakhuvudet.


   
SvaraCitera
smisk

emmastrid:

Nej det har jag inte, men jag tycker inte om att be om hjälp..

Det är inte att be om hjälp, det är att skaffa hjälp. Jag är också en sådan som drar mig för att gå till en hjärnskrynklare, men om man märker att man inte mår bra och har problem, så finns det inte många andra vägar att ta.


   
SvaraCitera

emmastrid:

undrar om det finns någon annan som blivit våldtagen och haft sex efteråt?
hur kändes det?
fick du flashbacks?

För två år sen så förlorade jag oskulden genom ett sexuellt övergrepp eller om det t o m var en våldtäkt. Jag har inte haft sex eller haft någon kille efter det. Det var enda och första gången och det var första gången jag träffade en kille. Och det känns som att det kommer att bli den sista gången för jag har blivit helt förstörd efter detta.
Jag har försökt att onanera och använda sexleksaker. Jag minns första gångerna jag överhuvudtaget satte in något i mig så föll jag ihop och grät floder. Måste träffa kurator på UDM annars blir jag tokig på riktigt.[tard][shake][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emmastrid:

jag har inte haft sex efter detta

De är ju inte så farligt att inte ha sex, tycker de är synd du blev våldtagen därimott.

Men kan du inte ha sex så gör de inte så mycket menar jag du kommer ju över de efter en lång period ändå.


   
SvaraCitera

cannabis:

De är ju inte så farligt att inte ha sex

Det går ju att klara sig utan sex men jag tycker att det är synd för
ibland känns det som jag längtar efter sex , jag längtar efter sex utan smärta , utan rädsla ,utan ångest, utan tårar. Existerar det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LittleLotus:

jag tycker att det är synd för
ibland känns det som jag längtar efter sex

Om du längtar efter sex så skulle du kunna ha de.
De är ju du själv som framställer de som äckligt eller hur man skall säga. Men om 5 år så har de säkert blivit bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LittleLotus:

jag längtar efter sex utan smärta , utan rädsla ,utan ångest, utan tårar. Existerar det?

E klart, måste va udda att ha obehaget som standard, vet faktiskt inte hur du ska komma över det, du får hitta en kille som verkligen gillar dig ch du kan va trygg med, om han pallar 3-4 veckor utan sex borde det va en ok kille, dom flesta hade nog slutat försöka vid det laget om dom bara ville ha sex liksom.


   
SvaraCitera