Aviseringar
Rensa alla

Valet 2010, Vem röstar du på?


fastthink:

Piratpartiet (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Yankee:

Klart som fan det är relevant. När majoriteten av våldsbrott begås av folk från MENA-länderna så finns det fog för att anse dessa människor vara "råa barbarer".

Det är så lustigt. Du gör ett så klockrent rasistiskt uttalande som man bara kan lägga, och så använder du argumentet "men jag är inte rasist, jag har ju räääätt!" som att det skulle vara ett argument värt namnet.

När man delar in människor efter etnicitet och påstår att vissa grupper har bättre eller sämre egenskaper än andra grupper är det själva inkarnationen av rasism.

EDIT: Särskilt när ditt påstående såvitt jag vet är felaktigt. Kan du ge mig en källa på att majoriteten av våldsbrott begås av dessa?


   
SvaraCitera

Stringburka:

Det är så lustigt. Du gör ett så klockrent rasistiskt uttalande som man bara kan lägga, och så använder du argumentet "men jag är inte rasist, jag har ju räääätt!" som att det skulle vara ett argument värt namnet.

Ja, för om det är sanning, vilket det är så kan man omöjligen vara rasist. Det är bara en presentation av fakta.

Stringburka:

EDIT: Särskilt när ditt påstående såvitt jag vet är felaktigt. Kan du ge mig en källa på att majoriteten av våldsbrott begås av dessa?

http://www.reaktion.nu/


   
SvaraCitera

Yankee:

http://www.reaktion.nu/

gud finns

Kom igen, du vet hur det här funkar. reaktion.nu är inte en okej källa.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Kom igen, du vet hur det här funkar. reaktion.nu är inte en okej källa.

Varför skulle det inte vara det?


   
SvaraCitera

Yankee:

Varför skulle det inte vara det?

Därför att det är en random politisk sida och inte en statistisk undersökning.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Därför att det är en random politisk sida och inte en statistisk undersökning.

Informationen på den är inte hämtad från ingenstans.


   
SvaraCitera

Yankee:

Informationen på den är inte hämtad från ingenstans.

Så ge mig källan till informationen -.-'

En rolig sak är att inte ens din skräpkälla är en källa till påståendet. Kan inte se att ens de har skrivit att en majoritet av alla våldsbrott är från folk med härkomst i MENA-länderna.


   
SvaraCitera