Aviseringar
Rensa alla

Valet 2018


Anton999: en diplomatfru jag känner från Litauern, En nära vän (fd politiker här) som bor i Gambia och bor granne med flera nybyggda fina hyreshus med enbart stillasittande fruar och dä männen är här i Europa.

Mycket gladMycket gladMycket gladMycket gladMycket gladMycket gladHjärta

Btw, var ligger "Litauern"?Blink

Tack för skrattetHjärta

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Mycket gladMycket gladMycket gladMycket gladMycket gladMycket gladHjärta

Btw, var ligger "Litauern"?Blink

Tack för skrattetHjärta

Hjärta

Bjuder på skrattet. Min surfplatta är helt galen i tangentbord och jag har gett upp att olika prov att ställa in inställningarna för det. Måste ideligen starta om plattan då den tex skriver in grannbokstaven trots att jag trycker rätt bokstav. Slår jag på rättstavnimg kommer helt sjuka ord fram. Litauern ligger öster om Kåtland.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

På något sätt vore V bra att rösta på må vara skev politik men de är i alla fall det enda parti som agerar förutsägbart och ideologiskt seriöst. Fast bäst vore ju att slippa behöva ta ställning till något av de partier som finns att välja på idag med tanke på hur politiken fungerar. Men brukar ses som problematiskt att ifrågasätta eller ens kalla sandlådeleken för vad det är.


   
SvaraCitera

Anton999: skriver in grannbokstaven trots att jag trycker rätt bokstav

Jag syftade mest på ditt nonsens om nån diplomatfru och nära vän men visstMycket gladTumme upp

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Jag syftade mest på ditt nonsens om nån diplomatfru och nära vän men visstMycket gladTumme upp

Hjärta

Tycker du inte dom duger som källor? Jag tror inte bara utan söker fakta innan jag pratar.


   
SvaraCitera

Anton999: Tycker du inte dom duger som källor?

Handlar inte om det, handlar om hur mycket du trollarMycket gladPåminner lite om snubben som påstod sig ha kontakter inom polisen och äta middagar med rikspolischefen xD

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Handlar inte om det, handlar om hur mycket du trollarMycket gladPåminner lite om snubben som påstod sig ha kontakter inom polisen och äta middagar med rikspolischefen xD

Hjärta

Om du påstår att jag ljuger så har du en hel del att förklara. Blir så när argumenten tryter.


   
SvaraCitera

Anton999: Om du påstår att jag ljuger så har du en hel del att förklara.

Du trollar, så enkelt är det. För även om du nu som 19-åring skulle ha kontakterna du påstår dig ha så skulle du inte hänga här - eller du skulle åtminstone inte komma med några påståenden om att du hade kontakterna i fråga.

Anton999: Blir så när argumenten tryter.

Vilka argument? Jaha du menar det om att du trollar? Du gör ju det så uppenbart att du själv gör det till fakta. Skyll dig själv liksomMycket gladRegga nu en ny användare och försök igenBlink

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Du trollar, så enkelt är det. För även om du nu som 19-åring skulle ha kontakterna du påstår dig ha så skulle du inte hänga här - eller du skulle åtminstone inte komma med några påståenden om att du hade kontakterna i fråga.
Vilka argument? Jaha du menar det om att du trollar? Du gör ju det så uppenbart att du själv gör det till fakta. Skyll dig själv liksomMycket gladRegga nu en ny användare och försök igenBlink

Hjärta

Spillt nog med tid på dej. Hade du kunnat vara saklig o vettig, men tyvärr icke. Hejdå


   
SvaraCitera

Anton999:

Spillt nog med tid på dej. Hade du kunnat vara saklig o vettig, men tyvärr icke. Hejdå

Jag kan göra som dig istället Blink nu är det så att jag känner alla i Gambia och Litauen och dom säger alla att det du säger är ren lögn!

Hjärta


   
SvaraCitera

För mej blir det Centerpartiet!


   
SvaraCitera

anonym321123:

NMR om homosexualitet:
nmrcitat5.png
Om judar:
nmrcitat4.png
Om demokrati:
nmrcitat2.png
nmrcitat3_0.png
Om Nazityskland:
nmrcitat.png

Tycker snarare att en del av grejerna verkar ganska vettiga medan vissa får mig att fundera på om de kanske trots allt säger hel del om hur det är. 

Du sköt dig själv i foten!!! Mycket glad


   
SvaraCitera

Och DÄR fick SD tiotusentals nya röster. Bra jobbat V, C, MP och S. Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Men V,C,MP å S fick tiotusen framtida röster. Måste tänka långsiktigt fattaru


   
SvaraCitera

Plejadisk Panda: tiotusen

* 9000 Cool

Hoppas Ryssen tar oss snart. 


   
SvaraCitera