Aviseringar
Rensa alla

Valet 2018


Plejadisk Panda:
Enligt SCBs nya partisympatiundersökning har SD nu lika stort stöd bland utrikesfödda som de hade hos hela befolkningen förra valet. Med den ökningen blir ju det enda rimliga för Jimmie att helt öppna upp för fri invandring fram till nästa val.

Med största sannolikhet blir det så ja


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe: detta är en liten del av vad Sverige behöver

Enligt dig själv. Vad "sverige behöver" är djävligt olika beroende på vem du frågar, glöm inte det.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Enligt dig själv. Vad "sverige behöver" är djävligt olika beroende på vem du frågar, glöm inte det.

Hjärta

Jag tror jag skrev ''enligt mig behöver Sverige'', jag skrev det någonstans kommer jag ihåg. Men ja, du har så rätt, det beror på vem man frågar.

Hjärta


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Jag tror jag skrev ''enligt mig behöver Sverige'', jag skrev det någonstans kommer jag ihåg. Men ja, du har så rätt, det beror på vem man frågar.

Hjärta

Gillar att tråden handlar om vad man hade röstat på vid val, men typ ingen skriver just detMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Gillar att tråden handlar om vad man hade röstat på vid val, men typ ingen skriver just detMycket glad

Hjärta

Inget jag har tänkt på om jag ska vara ärlig. Rullar ögonen
Jag kanske ska skapa en tråd om vad man skulle rösta på som man har som andrahandval i riksdagsvalet, kommunalvalet osv. Glad


   
SvaraCitera