Aviseringar
Rensa alla

Valfusk?


HD biker:

Nu hoppas jag ju verkligen att inte valdistrikten anställer massa invandrare som ska sitta och räkna rösterna. Får SD 0% så vet vi vad det beror på. [bigsmile]

då ser jag inte kopplingen till trådens ämne. får väl anmäla alla dina off topic-inlägg även i denna tråd.


   
SvaraCitera

HD biker:

Officiellt var han självklart inte muslim men det har gått rykten på FB att han i realiteten var muslim eftersom han var mycket god vän med muslimer och hade många muslimer i sin bekantskapskrets och att han dessutom gasade ihjäl judar. Så det verkar ju inte alltför långsökt!?!?!?

HAHAHAHAHAHHAHA

Förlåt men det var dagens, Flashback? Really?
Okay men om dom säger det så KAN det vara så att det stämmer..

HAHAHAHA..........


   
SvaraCitera

HD biker:

Helt fel! Jag som svensk har ingen som helst anledning att "läsa på" för att lättare förstå invandrarna. Det ÄR ENBART INVANDRARNA som ska läsa på och förbli 100% svenska i sin kultur och inget annat.

Inte ens du är hundra procent svensk i din egen kultur. Så då kan du inte kräva det av invandrare heller.

Sedan tycker jag inte att du skall klaga på invandrare när du själv inte ens är beredd att möta dem halvvägs för att öka fram förståelse och minska konflikt.

HD biker:

Med SD i makten kommer vi att göra det. [bigsmile]

SD kommer aldrig att vara vid makten.

HD biker:

Officiellt var han självklart inte muslim men det har gått rykten på FB att han i realiteten var muslim eftersom han var mycket god vän med muslimer och hade många muslimer i sin bekantskapskrets och att han dessutom gasade ihjäl judar. Så det verkar ju inte alltför långsökt!?!?!?

/facepalm.
Rykten på Flashback. Din källa är alltså Flashback?[rolleyes]

Så konstigt att ingen seriös historiker och forskare har kommit fram till denna slutsats men klappmongon på Flashback har gjort det, aja, det måste nog vara så.


   
SvaraCitera

HD biker:

Det ÄR ENBART INVANDRARNA som ska läsa på och förbli 100% svenska i sin kultur och inget annat.

Men då måste det gälla svenskar som flyttar utomlands också eller hur?
dvs, ska dom bo i Thailand ska dom fanimej tala thailändska! Och inga midsommarstänger där inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker vi borde skaffa en sorts "Marshal Law" på invandrare som har något i "lämpet". :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

passaro:

Hitler, muslim? Haha, hur obildad är du, egentligen?

pashton:

HAHAHAHAHAHHAHA

Förlåt men det var dagens, Flashback? Really?
Okay men om dom säger det så KAN det vara så att det stämmer..

HAHAHAHA..........

passaro:

/facepalm.
Rykten på Flashback. Din källa är alltså Flashback?[rolleyes]

Så konstigt att ingen seriös historiker och forskare har kommit fram till denna slutsats men klappmongon på Flashback har gjort det, aja, det måste nog vara så.

Nu ska ju den här tråden handla om ev Valfusk mot SD och inte huruvida Adolf Hitler var muslim eller inte. [wink]

Men för att avsluta diskussionen om Hitlers muslimsympatier och muslimernas förkärlek för Hitler så postar jag några filmklipp från YT. Det var väl mer ett skämt att jag skrev att flera på FB anser att Hitler VAR muslim. Men du kan dra dina egna slutpunkter efter att sett följande filmer.

Nazi-Muslim SS Division

Nazis and Muslims: Partners in Crime

The Nazi Origins of Modern Muslim Terror

Vill inte på något sätt påstå att ovanstående tre filmer på något sätt är bevis för att Adolf Hitler var muslim. DÄREMOT - att han hade muslimsympatier och att dessutom dagens muslimer ser honom nästintill lika helig som Muhammed. Vilket kan styrkas av följande film (länk):

"Love Long Hitler, Put Jews in Ovens"
Los Angeles,January 6, 2009 in front of the Israeli Consulate. One for Israel's right to self defense. One supporting the Hamas the terror organization and the destruction of Israel.


   
SvaraCitera

passaro:

Lulz.

Leijonsparf:

iranier ä

Alltså, han är ett dåligt troll. Ni två borde väl veta bättre än att svara? Det är bara att blocka honom och avnjuta lugnet.


   
SvaraCitera

Hemlight:

ycker vi borde skaffa en sorts "Marshal Law" på invandrare som har något i "lämpet". :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]

vad pratar du över huvud taget om?


   
SvaraCitera

Stringburka:

Alltså, han är ett dåligt troll. Ni två borde väl veta bättre än att svara? Det är bara att blocka honom och avnjuta lugnet.

jag ser ingen anledning att diskutera med idioter, men att avstå från att diskutera med troll. det känns rätt meningslöst att försöka välja vilken av dem som är mest uthärdlig, och utesluta den andra sorten.


   
SvaraCitera

HD biker:

Men för att avsluta diskussionen om Hitlers muslimsympatier och muslimernas förkärlek för Hitler så postar jag några filmklipp från YT.

Spelar egentligen ingen roll. Dåliga filmer, förövrigt. Kan man historien så vet man att vid den tiden så sket judarna och muslimerna i varandra. Det var inget ont blod mellan dem, vilket iofs är så fallet idag med, bland vanligt folk.

Men bad troll is bad.


   
SvaraCitera

passaro:

Spelar egentligen ingen roll. Dåliga filmer, förövrigt.

Jag tycker däremot filmerna var väldigt bra och speglar troligen verkligheten. [sad] [mad]

passaro:

Det var inget ont blod mellan dem, vilket iofs är så fallet idag med, bland vanligt folk.

Jodu, det ser man ju bevis för dagligen i bl a Israel!

...inget ont blod mellan dem ??? Jodu, vakna upp till verklighetens Israel!


   
SvaraCitera

HD biker:

Jodu, det ser man ju bevis för dagligen i bl a Israel!

...inget ont blod mellan dem ??? Jodu, vakna upp till verklighetens Israel!

En majoritet är ju emot det som händer mellan Palestina och Israel.

Orkar inte med troll längre.


   
SvaraCitera

passaro:

En majoritet är ju emot det som händer mellan Palestina och Israel.

Med tanke på att det bor drygt 7 miljoner i Israel varav 77% är judar och knappa 20% är muslimer så är det ju jävligt märkligt att den där lilla klicken på knappa 20% muslimer ska ställa till ett sådant helvete i Israel! [mad]


   
SvaraCitera

passaro:

Spelar egentligen ingen roll. Dåliga filmer, förövrigt. Kan man historien så vet man att vid den tiden så sket judarna och muslimerna i varandra. Det var inget ont blod mellan dem, vilket iofs är så fallet idag med, bland vanligt folk.

Men bad troll is bad.

Det är egentligen väldigt OT, men jag skulle bara vilja delge med lite mer fakta till HD-bikers prominenta inlägg. Alltså inget jag tänker debattera vidare då det mycket riktigt är OT.

Han är faktiskt helt korrekt ute. Muslimer älskar Nazismen som Ideologi, Nazismen älskade islam.Himmler var så störtförtjust i Islam att han var villig att helt och hållet slänga sina rasteorier om det tyska folkets överlägsenhet och behålla rasen ren om det skulle innebära att främja spridningen av Islam.

Det HD-biker har fel i är möjligen det om Hitler. Det var Himmler som var perverst fixerad vid Islam, och inte Hitler.

http://stosstruppen39-45.tripod.c​​om/id10.html

Hitler gillas ändock av muslimerna i vilket fall, hans bok Mein kampf på turkisk utgåva blev bestseller i Turkiet 2005

http://www.guardian.co​​.uk/world/2005/mar/29/turkey.books


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

jag ser ingen anledning att diskutera med idioter, men att avstå från att diskutera med troll. det känns rätt meningslöst att försöka välja vilken av dem som är mest uthärdlig, och utesluta den andra sorten.

En del idioter kan ändå argumentera. De användare som inte alls kan argumentera är det inte heller värt att diskutera med. Det är därför jag har blockat halva UM nu.


   
SvaraCitera