Aviseringar
Rensa alla

valhallabadet


Ämnesstartare

Någon som simmar där i GBG? Jag har funderat på att börja. Jag känner ingen som vill börja där med mig. Det känns alltså rätt så trist att gå dit och simma själv! :p Någon som vet hur de fungerar, finns det instruktör där så att man simmar i grupp eller hur fungerar det? Rätt trist att simma själv annars.


   
Citera

Nej! [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SwedenLand:

Nej!

inte? Ingen som har något bättre svar? :p


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

nä, men finns en "vuxenbassäng" där det ska vara lugnt o så. bara simma på, inte leka

va skulle en instruktör till vanlig simmning behövas för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arlo:

va skulle en instruktör till vanlig simmning behövas för?

Det var något som min kompis berättade att när han gick i simning i valhalla, hade dem en instruktör osv. Det var ju en hel grupp som träningssimmade.


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

Anura:

Det var något som min kompis berättade att när han gick i simning i valhalla, hade dem en instruktör osv. Det var ju en hel grupp som träningssimmade.

var det vattengympa kanske?
är det bara vanlig simmning har jag svårt att tro det. såvida ni inte är typ 10 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arlo:

var det vattengympa kanske?
är det bara vanlig simmning har jag svårt att tro det. såvida ni inte är typ 10 år

jaha, nej det berättade han inte något om. Vattengympan är väl stängd under sommarn. Då all annan simning utan instruktör? Känns lite segt bara att simma själv :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arlo:

är det bara vanlig simmning har jag svårt att tro det. såvida ni inte är typ 10 år

rätt så tråkigt att gå dit och motionssimma själv tror jag.


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

Anura:

rätt så tråkigt

ah, är det säkert


   
SvaraCitera