Aviseringar
Rensa alla

valpejl!


Ämnesstartare

Det är ju inte val nu och kommer inte vara det heller förrän om 3 år. Men hur som helst, det har alltid varit så att jag varit lite osäker på svensk politik. Jag menar, jag har ju politiska åsikter så klart men har inte direkt lyckats hitta ett parti att knyta mig till. Satt inför valet 2010 och läste dag ut och dag in igenom partiernas politik på deras hemsidor men inget blev direkt klarare. Det som hände då var att jag fyllde i en s.k. politisk barometer, men resultatet blev så här:

Image

så man ba mm heh asbra.

Sen jag började plugga juridik har jag dock blivit ännu mer politiskt medveten. Tänkte att det var dags att prova testet igen och nu blev det istället så här:

Image

upload de picture of jor test if you palla!

valpejl.se


   
Citera
Ämnesstartare

Tänkte ändå attj ag kunde mobba dig lite för att du fick så högt på KD lol. Tycker att det räcker så.

Skall ta och göra testet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att välja sida är fel väg att gå när man ska angripa en cirkel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]

Skärmklipp.PNG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Att välja sida är fel väg att gå när man ska angripa en cirkel

Man kan ju spela på fotbollsplanen utan att tycka om spelet hörrö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katamari:

Man kan ju spela på fotbollsplanen utan att tycka om spelet hörrö

skönt att du inte förstog symboliken, du är ett mycket bra ämne för att bli politiker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

fick mest av det jag faktiskt är. bam!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

skönt att du inte förstog symboliken, du är ett mycket bra ämne för att bli politiker

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh. Fick 81% på V. 64 på S. 71 på MP. 30 på SD och resten var rätt låga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katamari:

[mad]

Image

sere så här om beslutet som ska fattas är den inersta cirkeln så beslutar majoriteten av färgerna om beslutet är riktigt eller inte. eller hur.

Felet är att alla färger har en bra infallsvinkel och en dålig. Då måste konsensus uppnås och det görs aldrig genom att ta sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

85% på V


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj.. det visade sig att jag skulle röstat på V after all [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

sere så här om beslutet som ska fattas är den inersta cirkeln så beslutar majoriteten av färgerna om beslutet är riktigt eller inte. eller hur.

Felet är att alla färger har en bra infallsvinkel och en dålig. Istället måste konsensus uppnås och det görs aldrig genom att ta sida.

Haha ja, jag förstod din poäng efter att du dissade den tolkningen jag gjorde.


   
SvaraCitera
zIGGE

Image

va i ...[confused]


   
SvaraCitera