Aviseringar
Rensa alla

Valundersökning


Piratpartiet


   
SvaraCitera

bollenärrund: Vänsterpartiet

I övrigt har det Seriösa partiet alltid en varm plats i mitt hjärta.


   
SvaraCitera

vänsterpartiet vill göra tillvaron dålig för prostituerade.  var god sluta genast rösta på dem.


   
SvaraCitera

christover_bandy:
vänsterpartiet vill göra tillvaron dålig för prostituerade.  var god sluta genast rösta på dem.

Galen eller


   
SvaraCitera

nej, det är sant. vänsterpartiet är för sexköpslagen som tvingar prostituerade att lyda under en svart marknads villkor vilket förvärrar deras utsatthet. det är inte under några omständigheter acceptabelt att rösta på ett sådant parti. de vet inte vad en rättsstat är för något.


   
SvaraCitera

vad är grejen med att alla ska _låtsas_ bry sig om utsatta människor? välj rätt istället för nåt som hävdar sig vara snällt misstänkt ofta istället för att erbjuda skäl för sina saker.


   
SvaraCitera

christover_bandy: vänsterpartiet är för sexköpslagen som tvingar prostituerade att lyda under en svart marknads villkor

Tills skillnad från den jämlika, kollektivavtalsanslutna prostitution-branschen som finns idag, menar du?


   
SvaraCitera

Ja just det... sexköpslagen som råder idag. Se så lite koll jag har, cool ja e osv


   
SvaraCitera

så du tänker sluta rösta V alltså? toppen!


   
SvaraCitera

bollenärrund: Socialdemokraterna

.

Hjärta


   
SvaraCitera

Socialdemokraterna. Tror jag. Eller vänster. Gu så många som röstat sd nu.


   
SvaraCitera

Måste vara rekord för SD på den här sidan.


   
SvaraCitera

Lika mellan V och SD..


   
SvaraCitera

christover_bandy:
så du tänker sluta rösta V alltså? toppen!

Va, nä? Jag är ju fortfarande en naiv solidaritets-förespråkare med egoistisk emotionell agenda...


   
SvaraCitera

presidente: Måste vara rekord för SD på den här sidan.

Rekord tror jag är tretton pers. Hur många av dem som var riktiga personer är ju dock osäkert.


   
SvaraCitera