Aviseringar
Rensa alla

vampyrfilm med johnny depp av tim burton


tycker tim burton borde använda nick cave, bob dylan, tom waits och frank zappas lik i en film någon gång

tangled up in murder ballads next to a prostitute who's eating cheese pts. 1 & 2

skulle den heta


   
SvaraCitera

Kan vara en iteresant film med tanke på att det är Tim Burton bakom rodret. Men tack vare Twilight har jag förlorat hoppet på att en ny bra vampyrfilm ska komma. Nej ge mig något i klass med Dracula från 1931 så blir jag glad.


   
SvaraCitera

Jag hoppas att de skipar rättvisa åt vampyrer och återupplivar det som Twilight har förstört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IronWolf:

Jag hoppas att de skipar rättvisa åt vampyrer och återupplivar det som Twilight har förstört.

word.


   
SvaraCitera

Hur skulle det se ut som Tim Burton valde en annan skådespelare för en gångs skull. Det är inget fel med Depp men de två verkar vara tightare än mina string.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskar Tim Burton. Men SNÄLLA! Inga fler jävla vampyrer!!! True Blood var okej, men nu börjar det bara bli pinsamt. Vampyrer och Varulvar överallt! SLUTA!


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Johnny Depp är sååååå heeeeet

Fru Luver:

fan han som vampyr kommer ju bli världens uppståndelse!!

[love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Jävla vampyrhysteri.


   
SvaraCitera

Vampyrer suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Härligt, då kommer Pattinson bli bortglömd då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Åh, vad han kommer att äga Robert Pattinson.

Det är inte särskilt svårt, killen är rätt kass som vampyr och dessutom ful.

Amakir:

Kan vara en iteresant film med tanke på att det är Tim Burton bakom rodret. Men tack vare Twilight har jag förlorat hoppet på att en ny bra vampyrfilm ska komma. Nej ge mig något i klass med Dracula från 1931 så blir jag glad.

Heeey du får inte glömma Nosferatu, du vet stumfilmen ^_^


   
SvaraCitera

Det hade kunna bli bra OM de båda inte var inblandade. Det här kommer bli standardprojekt utav de båda. Det startade med sleepy hollow, sen dess har det varit två varianter utav deras samarbete. Det färgglada(kalle och chokladfabriken) eller det mörka (sleepy hollow).

Den här filmen kommer bli sweeney todd med huggtänder.

Sen följs det hela upp med ännu ett projekt som man visste skulle komma. Familjen addams.

Nej burtonmagin är sedan länge borta och johnny depp´s talang försvinner iom alla dessa samarbeten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister har rätt på alla punkter, är jag rädd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

awesome!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh jag tror på Dark Shadows, kul!!

Bästa vampyrfilmen hittills tycker jag är "Låt den rätta komma in". Den känns osnygg på ett fint sätt. Plus belyser utanförskap på ett genialiskt sätt!!
Svag för Lost Boys också pga den underbara 80-talskänslan, love it!


   
SvaraCitera