Aviseringar
Rensa alla

Vanligt med knark?


Ämnesstartare

Jag tycker att det känns som att det blir allt vanligare med användning/innehav av illegala droger. Många påstår att faran med dessa droger överskattas, men hur är det? Det pågår hetsiga debatter varje dag på forum och i medier runt om i landet. Men det ändå kanske är bäst att fråga ungdomar med egna erfarenheter vad folk har testat för droger och vilken effekt det har gett första gången och efter bruk vid längre tid.


   
Citera

Folk tycker väl att äpplen börjar bli tråkiga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det nya 60-talet är här
obs obs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

60-talet

Nee! inte massa äckel hippies som röker på FY!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Folk tycker väl att äpplen börjar bli tråkiga?

Word


   
SvaraCitera

Den ända illegala drogen jag har provat och idag brukar är Cannabis. Första gången var inte alls speciell. Jag satt brevid de andra och kände placebo effekten komma samtidigt som jag väntade på ruset. Det var inte för ens tredje gången jag rökte som jag verkligen kände effekten!
En lugnade och avslappnande effekt som gör mig kreativ och fylld av känslor. Allting känns bättre. Att lyssna på musik, kolla en film eller ta det lugnt med några kompisar samtidigt som du trycker i dig en jävla massa munchies är svårslaget! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Realisten:

samtidigt som du trycker i dig en jävla massa munchies är svårslaget!

Haha kan jag tro[wink]
finns ju de som fortfarande har föräldrar hemma som sitter uppe och väntar. Så är det lätt att märka att någon är hög på cannabis för jag är annars jävligt social och rolig och flummig och så^^


   
SvaraCitera

zetor:

Haha kan jag tro[wink]
finns ju de som fortfarande har föräldrar hemma som sitter uppe och väntar.

Att dölja ett cannabisrus för sina föräldrar ska inte vara några problem. Med förutsättningen att du inte rökt 5 minuter innan du kommer hem.
Att dölja att du är bäng är definitivt mer kontrollbart än att dölja att du är packad.

zetor:

för jag är annars jävligt social och rolig och flummig och så^^

Då ska det inte vara några problem alls. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Realisten:

Då ska det inte vara några problem alls.

Det är sådana som du som får mej att inte tappa hoppet om UM[cute]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

* Några missbrukarröster om skunk: ”Effekten är galenskap, man fnittrar vansinnigt”, ”Lägger nycklarna i kylskåpet, pengarna i strumpan”, ”Jag tycker det stinker som kattpiss”, ”Missbrukare av skunk blir som gamla målare”. ”Man kan höra saker som man får noja av. Man kan få panik och vill därifrån”.

[cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min 11 åriga brorson bröt foten för ett par dar sen och fick Ketogan medicinerat. Enligt min bror såg det roligt ut när han tittade upp i taket och skrev i luften med fingrarna xP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror väl på vad man tar

vissa saker e rätt farliga andra e knappt farliga alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Min 11 åriga brorson bröt foten för ett par dar sen och fick Ketogan medicinerat. Enligt min bror såg det roligt ut när han tittade upp i taket och skrev i luften med fingrarna xP

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

xD

Lille stackarn, tredje gången i år han har brutit sig ^^


   
SvaraCitera