Aviseringar
Rensa alla

Vann rätt idol?


Myksa:

Såg lite och vinnarlåten var sååå jääävla dålig. Alla som köper singeln borde få öronen avhuggna och förlora rättigheterna att använda pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg på årets idol för första gången igår, pga att jag satt barnvakt och "barnet" i fråga ville titta.
Tyckte Minnah skulle vunnit. Dels för att hon sjöng bättre, dels för att hon är tjej. Fler tjejer borde få vinna grejer. [y]
Men nu gjorde hon ju inte det, så bu. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

ett stort steg för cannabisrörelsen, ett litet för mänskligheten

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Ja, Jay har varit överlägset bäst hela tiden, men jag tycker att Minnah sjöng vinnarlåten MYCKET bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoerttard:

Vann rätt idol?

Jag gillar alla former av "underhållningsprogram". Jag älskar att "underhållas". Alt i går kväll var ju Nobelfesten och den sög ju fruktansvärt. Hade iof sig kanske varit kul att varit på Nobelfesten med Lady Gaga eller Shakira. [smile] [love]

Men nåväl, Jay eller Minnah? Jo, jag tyckte att rätt vann. Jay har oerhört bra röst. Det har iof sig Minnah också men eftersom jag är en "rocker" själv så tyckte jag att Jay som vinnare var helt ok. Fast jag ringde och röstade på Minnah. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Däremot tyckte jag inte vinnarlåten var någon höjdare. Var det verkligen Andreas Carlsson som hade skrivit den? [sad] [sad]

En riktig skitlåt enl min mening. [sad] [sad] [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Däremot tyckte jag inte vinnarlåten var någon höjdare

Många låtar bli bra ju mer man hör på dem, tror att denna låt är en sådan. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoerttard:

Många låtar bli bra ju mer man hör på dem, tror att denna låt är en sådan. [bigsmile]

Jo, det är sant. Bandade hela Idolfinalen så jag får väl lyssna igenom låten några gånger. [wink]


   
SvaraCitera

stoerttard:

Jay förtjänar egentligen inte en första plats

Det hör till rockvärlden med droger!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

infection:

Det hör till rockvärlden med droger!

Är Cannabis en drog? [smile] [bigsmile]


   
SvaraCitera

infection:

Det hör till rockvärlden med droger!

indeed! vilket rockstjärna tar INTE droger? det hör förfan till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JA! rätt vann[y]


   
SvaraCitera

stoerttard:

Vann rätt idol? själv tycker jag det, både Jay och Minnah förtjänar egentligen inte en första plats, men eftersom Jay varit min favorit sen första audition så tycker jag det!

Vad säger ni

Ja Jay var ju klart bäst genom hela idol!


   
SvaraCitera

foreit:

vilket rockstjärna tar INTE droger?

många


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

räker äter man:

Linnea förtjänade en första plats!

Oh usch nä, can't stand her.

För övrigt, rätt vinnare ja.


   
SvaraCitera