Aviseringar
Rensa alla

Var är ni??


Ämnesstartare

isola:

under avsnitten?

Det vet jag inte. Kollade i början på ett och fick en pop-up i början men sedan inget på dom sekunder jag kollade. [blush]

Knarko:

Då jag inte får vara i tråden vågar jag inte svara på det du skriver utan att isola vill slå mig 🙁

Awww. [cute][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

BBT är dåligt, kolla på Coupling istället. [no-no]

Brukar kolla på det ibland, men det är rätt segt.

Ensamvargen:

Det vet jag inte. Kollade i början på ett och fick en pop-up i början men sedan inget på dom sekunder jag kollade. [blush]

Ska kanske kolla sen. Ska nog vila lite nu. Är hungrig [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag sitter och väntar på att någon jag måste gnälla på vid min skola ska ha telefontid om en timme. Under tiden tittar jag på Animal Planet och dricker te.

Jag tycker att du ska se Parks and Recreation. Första säsongen är bara sådär, men den är ändå bara sex avsnitt, så du hinner du nog friskna till lite innan det blir bra på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vill ha sådan där creme de har och smörja in bröstet med.

tigerbalsam?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi har börjat se misfits den är sådär lagom beroendeframkallande, säkert en bra sjukserie.
det handlar om kriminella ungdomar som knarkar och har sex och utvecklar superkrafter och blir superhjältar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den här videon är väldigt rolig hahahha bra trolleritrick [bigsmile]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ååh nej stackars kattzen [sad][sad]

Image

hahah så det kan gå
Image

bäst!
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

tigerbalsam?

Vit sådan ska funka bra vid förkylning!

mediakatt:

Jag sitter och väntar på att någon jag måste gnälla på vid min skola ska ha telefontid om en timme. Under tiden tittar jag på Animal Planet och dricker te.

Hatar skolor och deras tider! Skulle på infoträff idag ang kurser, men då bara färden till köket känns oändligt lång så kunde jag inte närvara.
Seg tant i receptionen propsade på att allt ska finnas på nätet, vilket det inte gör!!! Skulle bli uppringd av någon annan, men det har jag inte blivit. Känns inte bra. [sad]
Skulle behöva bege mig till biblioteket också, men all min energi skulle ju antagligen gå åt av att stänga jackan så det känns inte så troligt att jag kan ta mig dit.
Behöver nog bil, rullstol och chaufför.

mediakatt:

Jag tycker att du ska se Parks and Recreation. Första säsongen är bara sådär, men den är ändå bara sex avsnitt, så du hinner du nog friskna till lite innan det blir bra på riktigt.

Åh jag gillar Amy Poehler!
Vad handlar den om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

vi har börjat se misfits den är sådär lagom beroendeframkallande, säkert en bra sjukserie.
det handlar om kriminella ungdomar som knarkar och har sex och utvecklar superkrafter och blir superhjältar

Den är så jäkla bra! Försöker tajma in den på tv, men det går dåligt. Den går på TNT7 på torsdagar tror jag.
Var ser ni den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

tion

Hemska bilder ju [sad]

Hemskt med guldfisken i skålen! Djurplågeri.
Stackars katten som kvävs och stackars katten som fastnade [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

bäst!

hahah älskar [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

rolig bild för vi som gillar katter

[bigsmile]

det finns ju någon känd konstnär som har som nisch att ta kända verk och byta ut människorna mot katter! åh vad heter han....... vill ha en sådan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hatar skolor och deras tider!

Jag vet! Upptäckte i fredags att min skola har planerat in ett obligatoriskt prov i en kurs jag läser samma dag som den ska vara avslutad. Och det behöver göras innan den är klar. Och det är de som satt slutdatum för kursen!

isola:

Skulle behöva bege mig till biblioteket också, men all min energi skulle ju antagligen gå åt av att stänga jackan så det känns inte så troligt att jag kan ta mig dit.

Jag var på bibliotek förut, det var trevligt.

isola:

Vad handlar den om?

Jag är så skräpig på att förklara tv-serier. Den handlar om folk som verkar vara ungefär motsvarande kommunpolitiker i Sverige. Den är festlig och Amy Pohler spelar en grym karaktär. Se den, helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag var på bibliotek förut, det var trevligt.

Brukar uppehålla mig där när jag väntar på yogavän innan vi ska yoga, det är faktiskt trevligt! Fast marodörer med spädbarn eller högljudda människor brukar alltid komma i min väg där [sad]
När jag satt och läste där förra veckan så satte sig en gubbe bredvid mig och pratade och skrattade i sin mobil jättehögt. Ville kasta en bok i hans huvud.

mediakatt:

Se den, helt enkelt.

Är det streamat?

mediakatt:

Jag vet! Upptäckte i fredags att min skola har planerat in ett obligatoriskt prov i en kurs jag läser samma dag som den ska vara avslutad. Och det behöver göras innan den är klar. Och det är de som satt slutdatum för kursen!

Men vad knasigt! Har du mailat din mentor också?
Läser du på komvux nu?


   
SvaraCitera