Aviseringar
Rensa alla

Var är skuggan .. ?


Ämnesstartare

Hej. Har fått en äklig låt på huvudet. Det är från nån barnfilm från när jag var liten. Minns inte vad den hette eller hur figurerna ser ut. Minns inte om de var teknet eller inte men tror de va lite teknat lite inte ... De enda jag minns är '' var är, var är, var är skuggan?, var är, var är, var är, var är skuggan ? '' i sjunganden. men som sagt var nått på tv sen jag var liten. Hur liten vet jag inte. Men jag är 14 nu. Vet att de inte är stor channs men hoppades på att nån ska veta varifrån det är [crazy] har haft de på huvudet i flera månader nu. Och hör rösterna på natten när jag försöker sova. Hör dem i drömmar också ibland. Lite läskigt...


   
Citera

Det är nånting Stora Blåa Hus. Solen sjunger tsm med en nalle i slutet av varje avsnitt var var var e skugen osv.. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

där är skuggan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gynekologen:

Det är nånting Stora Blåa Hus. Solen sjunger tsm med en nalle i slutet av varje avsnitt var var var e skugen osv.. 😀

AAAHHH JUSTTEEE de ett hus o massa nallar o shit 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför får jag en weird flashback att nallarna badar tsm ? x'D verkar väldigt pedo för ett barnprogram..


   
SvaraCitera

ahjemen dom gör det med skum & grajer! två små illrar gör det tror jag. Minns inte, hur fuck får man en sån flashback? ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fanns ju bara en nalle däri................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gynekologen:

hur fuck får man en sån flashback? ;D

Konstigt fungerande hjärna 😉 har fått flashbacks från 1 års åldern som ingen tror på ..


   
SvaraCitera

hm, sånt är skoj så länge man inte minns att man sugit på morsans snötar det vore skam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nalle, nalle, nalle har ett stort blått hus!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iaf , mysteriet löst. tråden stängd 😛


   
SvaraCitera