Aviseringar
Rensa alla

Var ärlig nu


Ämnesstartare

... För jag vet nog sanningen.

Hur bemöter du dem andra på forumet:
-> Behandlar och bemöter dem utifrån vår personliga relation och tidigare kontakt.
-> Bemöter alla likvärdigt; vad vi har eller har haft för relation eller tankar om varandra ska inte påverka en diskussion på ett forum.
-> Kombination av båda, beroende på humör och ämne 
-> Jag vet inte, är jämNt dum i huvudet


   
Citera
Ämnesstartare

ysomiwhy: Behandlar och bemöter dem utifrån vår personliga relation och tidigare kontakt

ysomiwhy: Jag vet inte, är jämNt dum i huvudet

dom här två alternativen stämmer bäst..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

dom här två alternativen stämmer bäst..

känns som man favoriserar när man behandlar utifrån relation
känns lite jobbigt att känna att man måste förtjäna ngns respekt när den ändå är på ganska låg nivå 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är förälskad i alla som röstar på och faktiskt beter sig som påståendet på alt två.

im in love (om ni ändå är extra lojala mot dem ni har haft kontakt med och som ni tkr om, annars kan ni ta er)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta är ett klassiskt ryggdunkar forum. Har varit medlem många gånger på dom två år jag hängt här, har försökt vara vänlig mot alla men har lagt ner det nu. Så fort man säger något som ogillas för man alla emot sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rj@:
Detta är ett klassiskt ryggdunkar forum. Har varit medlem många gånger på dom två år jag hängt här, har försökt vara vänlig mot alla men har lagt ner det nu. Så fort man säger något som ogillas för man alla emot sig.

mm, de förlåter men glömmer aldrig haha
så envisa. påminner verkligen om en förtryckt grupp som håller ihop


   
SvaraCitera
Kudhos

Det är mycket ringrunkande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ysomiwhy:

mm, de förlåter men glömmer aldrig haha
så envisa. påminner verkligen om en förtryckt grupp som håller ihop

Ja haha ganska bra beskrivning 🙂 Därför jag lone wolfar, e värdelös på att passa in i grupper


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Det är mycket ringrunkande.

Tyvärr, ja. Hade varit bättre om det varit fler medlemmar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rj@:

Ja haha ganska bra beskrivning 🙂 Därför jag lone wolfar, e värdelös på att passa in i grupper

Vet hur det är 🙂 


   
SvaraCitera
mynona

Självklart bemöter man människor utifrån sin privata relation/och eller erfarenhet av dem? Men när det gäller personer man inte känner eller har så mycket erfarenhet av tycker jag man bör iaktta neutralitet rent beteendemässigt och försöka arbeta mot fördomarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dum i huvvvvetttt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tidigare erf, men försöker också ge en ny chans om vi bråkat förr etc


   
SvaraCitera
reben

kombination


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kombo.


   
SvaraCitera