Aviseringar
Rensa alla

Var bara tvungen.


Ämnesstartare

Eftersom alla mina trådar på UM består av .. bullshit, så kommer här en till:

- människor är läskiga.

Håller ni inte med mig? Alltså, tänk efter.. (tänk på historien). Och tänk på vad vi gör mot varandra.

Läskigt eller bara sorgligt?

Dold text: Blir så eftertänksam (eller vad det nu heter)så här på sena kvällen.


   
Citera
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Båda!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, de allra flesta är läskiga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Läskigt eller bara sorgligt?

Bara sorgligt. Fast jag tänker inte på historien, utan jag tänker på hur människan utvecklas mer o mer, vilken riktning vi är på väg mot. Hur giriga vi håller på att bli. Hur det för de flesta verkar vara mer o mer så att meningen med livet är att tjäna pengar. Det är sorgligt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Det är sorgligt[sad]

Sant, väldigt sant.


   
SvaraCitera

Både läskigt och sorgligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, fast jag tycker människor är mer sorgliga än läskiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Människor är i största allmänhet korkade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

människor är vidriga i grund och bottnen, i princip vem som helst kan bli vidrig, vi e hälften goda hälften onda

läste en text om en man som var med när estonia sjönk 1994, b.la. så var det en person som gick och ryckte värdesaker ifrån människor när båten var påväg ner och de flesta skulle kola vippen, han sa att hans människosyn förändrades helt den natten

jag tänker på alla krig, jag tänker på människor i fångeskap, jag tänker på fördomar etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mobbare! praktexempel, utfrysning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lämna myrorna i fred:

Människor är i största allmänhet korkade.

Sant, därför det är sorgligt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de flesta skiter i människorna omkring en förens den är död, då är det högst viktig att sörja denna. om denna är vid liv är den bara ignorerad som vanligt. människor behöver ständigt påminnas för att skänka pengar till välgörenhet, det är inget naturligt för de flesta. människor är ett enda stort "man vet inte vad man har förens det är borta" "man vet inte hur det är förens det är borta"

efterblivna idioter är vi, jag med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

de flesta skiter i människorna omkring en förens den är död, då är det högst viktig att sörja denna

Åh, älskade tös! Det låter som du har för lite kärlek i ditt liv! [love]


   
SvaraCitera