Aviseringar
Rensa alla

Var det bra gjort?


Ämnesstartare

Hypotetiskt låter det väl oschysst mot henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

choco boy: jag vet inte han blev väl sur för jag fick uppmärksamhet av hans tjej

Känns som en småsak att bli så arg för att man ligger med någons tjej för att hämnas. Varför tog du åt dig så mycket? Det känns mer som att du i första hand ville ligga med tjejen, och nu rättfärdigar det som en hämnd mot killen för att inte känna dåligt samvete.


   
SvaraCitera
reben

choco boy:

av mig

äh rätt av dig, helt ok grej

choco boy:

kan inte du ändra mitt första inlägg? så att det står att han var dryg och kallade mig för idiot och att ingen gillade mig, 

va spelar de för roll va han sa i efterhand när det handlar om ifall de du gjorde va rätt eller innan som hände innan han sa de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: va spelar de för roll va han sa i efterhand när det handlar om ifall de du gjorde va rätt eller innan som hände innan han sa de?

han sa det innan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Hypotetiskt låter det väl oschysst mot henne.

va? hon var ju kåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Känns som en småsak att bli så arg för att man ligger med någons tjej för att hämnas. Varför tog du åt dig så mycket? Det känns mer som att du i första hand ville ligga med tjejen, och nu rättfärdigar det som en hämnd mot killen för att inte känna dåligt samvete.

hans beteende låter inte så illa kanske. men du kan ju inte döma om du själv inte varit där. och jag blir aldrig sur någonsin, det kändes bara som rätt sak att göra


   
SvaraCitera
reben

choco boy:

han sa det innan

aha

hade oxo legat med henne då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

choco boy: hans beteende låter inte så illa kanske. men du kan ju inte döma om du själv inte varit där. och jag blir aldrig sur någonsin, det kändes bara som rätt sak att göra

Då är svaret givet, det var rätt sak att göra. Så som jag ser det har du inte skadat någon annan än honom och om syftet var hämnd har du nu uppnått det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad skulle du annars gjort liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:
Vad skulle du annars gjort liksom?

annars hade jag inte legat med henne. hon var inte min typ av tjej egentligen men ganska snygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

choco boy: va? hon var ju kåt

Ja, hade du bara legat med henne hade det gjort detsamma, men nu använde du henne som ett medel för att hämnas på någon, enligt din utsago. Tycker det är lite rövigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tumblr_mghw5cwGtI1qaagjao1_500.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ja, hade du bara legat med henne hade det gjort detsamma, men nu använde du henne som ett medel för att hämnas på någon, enligt din utsago. Tycker det är lite rövigt.

inte egentligen. såfort han var dryg mot mig tänkte jag "ok jag ska lega med hans flickvän isf" så följde efter tjejen när hon skulle någonstans. sen så sa hennes tjejkompis "ligg med honom" och så visade hon sig vara sugen... hade glömt kilen vid det laget. inte riktigt så rövigt som du får det att framstå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

choco boy: hade glömt kilen vid det laget. inte riktigt så rövigt som du får det att framstå

Det var du som fick det att framstå så, ifall var ju händelserna orelaterade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

choco boy:

annars hade jag inte legat med henne. hon var inte min typ av tjej egentligen men ganska snygg

Men du var ju tvungen att sätta honom på plats ju. Ibland finns inga alternativ. 


   
SvaraCitera