Aviseringar
Rensa alla

Vår film- och seriedagbok


mynona
Ämnesstartare

Jag kan knappt tro att denna tråd inte finns - gör den? - och alla förstår väl vad den är till för: skriv vad du har sett för film eller serie på TV/nätet idag, vad du tyckte/tankar om detta och liknande. 
Att citera varandra och diskutera filmen/serien är fullt OnT
Detta kan vara bra för att få tips på serier och filmer


   
Citera
mynona
Ämnesstartare

Idag ska jag påbörja American Horror Story säsong 4: Freak Show


   
SvaraCitera

Jag tittade klart på Unbreakable Kimmy Schmidt igår. Det finns en säsong med tretton avsnitt än så länge och det är en väldigt lättsam och "hjärndöd" serie av Tina Fey Söt


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

Såg förresten klart American Horror Story säsong 3: Coven, inatt, och jag kan rekomendera den på min ära till alla som kan njuta av ungfär samma saker som jag


   
SvaraCitera

Är i mitten av säsong 2 på House of cards. Riktigt spännande är den (:
frank-underwood-5.jpg?w=920&h=920


   
SvaraCitera

Försöker varva ett antal serier under tiden som jag spelar alldeles för mycket GTA V just nu.

Daredevil och Vikings är två nya tillskott till min seriesamling. DD är bättre än förväntat och Vikings  känns på något sätt annorlunda från andra serier av liknande karaktär så jag gillar det.
Utöver det följer jag Arrow och The Flash när avsnitten kommer ut. SOm superhjältefantast kan jag inte göra något annat än att följa dessa.
Game of Thrones har jag endast sett första avsnittet av från senaste säsongen. Får se när jag slutar spela GTA V såpass mycket så serierna hinns kikas på 😉


   
SvaraCitera

Mindfly: Är i mitten av säsong 2 på House of cards. Riktigt spännande är den (:

älskar den!!!!!! såg klart senaset säsongen för nån vecka sen, är skitbra

kollar på homeland nu gillar den 
är i slutet av säsong 2


   
SvaraCitera

H. Jon Benjamin måste nog vara kär i Kenny Loggins


   
SvaraCitera

Spammar referenser till Footlose och Dangerzone i både Archer och Bobs burgers


   
SvaraCitera

somnat ifrån film två nätter i rad. först the imitation game och igår kick ass 2.


   
SvaraCitera

Kollar på the following säsong 2, inte särskilt bra med tillräckligt bra för att bedriva tiden


   
SvaraCitera

Zymba:

älskar den!!!!!! såg klart senaset säsongen för nån vecka sen, är skitbra

kollar på homeland nu gillar den 
är i slutet av säsong 2

Håller med den är riktigt bra!

Ah homeland har jag också kollat alla 4 säsonger på, även den är bra Tumme upp Och det kommer även en säsong 5.


   
SvaraCitera

Såg senaste avsnittet av Arrow igår, det fick mig att känna mer känslor än vad jag har känt de senaste fem åren, så otroligt bra serie!!! :')


   
SvaraCitera

mynona:
Såg förresten klart American Horror Story säsong 3: Coven, inatt, och jag kan rekomendera den på min ära till alla som kan njuta av ungfär samma saker som jag

Är det inte läskigt? Speciellt att se det på natten. Hur sover du sen? 🙁


   
SvaraCitera

Kryptonian: Vikings

Kryptonian: Daredevil

Kolla, du har ju smak! Blink


   
SvaraCitera