Aviseringar
Rensa alla

Vår film- och seriedagbok


Cobrak

ORANGE IS THE NEW BLACK KOMMER UT IDAG, SISTA SÄSONGEN Party

kmr bli mkt lökhackande


   
SvaraCitera

Såg avsnitt 1 av The Boys förut.
Spännande sätt att presentera superhjältar. 


   
SvaraCitera

The 100 typ.


   
SvaraCitera
Cobrak

fuck, är redan på avsnitt 7 Arg


   
SvaraCitera

Ny säsong av La casa de papel har släppts.
Hur tusan böjer man ordet Tardig
Släpp
Slapp
Slippa
Släppa
Sluppit
Sluppits
Släpats
*
Släppits? En ny säsong har släppits. Fast nae... Har slappt? Tror släppts är bäst men låter för kort och hurtigt. Fast vem bryr sig ens -.-

Iallafall... Den vart bra, har sett tre episoder hitintills och fler lär det bli idag, har ju viss förkärlek till Nairobi-karaktären och Berlin-karaktären.
Trist bara att jag sökte på serien på Youtube och såklart så hade någon hopplöst trist människa skrivit i själva titeln att en viss karaktär dör -.- Last scene, death of ****
typ. Så nu är allting förstört.


   
SvaraCitera

Crysilis:
Ny säsong av La casa de papel har släppts.
Hur tusan böjer man ordet Tardig
Släpp
Slapp
Slippa
Släppa
Sluppit
Sluppits
Släpats
*
Släppits? En ny säsong har släppits. Fast nae... Har slappt? Tror släppts är bäst men låter för kort och hurtigt. Fast vem bryr sig ens -.-

Iallafall... Den vart bra, har sett tre episoder hitintills och fler lär det bli idag, har ju viss förkärlek till Nairobi-karaktären och Berlin-karaktären.
Trist bara att jag sökte på serien på Youtube och såklart så hade någon hopplöst trist människa skrivit i själva titeln att en viss karaktär dör -.- Last scene, death of ****
typ. Så nu är allting förstört.

En ny säsong har kommit ut.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

En ny säsong har kommit ut.

Tumme upp


   
SvaraCitera


iiiiih, läskigt hur likt det kan vara ens liv ibland. 


   
SvaraCitera


håll tummarna att spionen är oskyldig och de blir kidnappning och lite romantik och gräl Cool just nu väntar jag bara på att det ska gå framåt.


   
SvaraCitera
Smilen

Jag ser igenom hela Män Som Hatar Kvinnor alla delarna. Det är en våldsam seriefilm med en del naket. Mikael Nyqvist gör rollen riktigt bra, nästan äckligt bra.


   
SvaraCitera

precis som oh my ghost, 49 Days, kobato, my love from the star. Vill ha mer mer mer <333


   
SvaraCitera

kär, bättre titel <333!


   
SvaraCitera

Har börjat titta på American Horror Story Party


   
SvaraCitera

Asstriid:
Har börjat titta på American Horror Story Party

Har kollat klart första säsongen och so far so good Tumme upp


   
SvaraCitera

Har plöjt en massa Suits senaste veckorna. Fortsätter det såhär är jag snart klar med säsongerna som finns på Netflix. Säsong 8 och 9 blir när det blir.

Har även kollat på en kinesisk serie på YouTube. Inte för att jag kan kinesiska, men det är intressant ändå, och jag tänker att om jag någonsin ska lära mig något så är det bästa att höra och se.


   
SvaraCitera