Aviseringar
Rensa alla

Vår film- och seriedagbok


Varför är den här tråden hela tiden så svår att hitta? Ledsen min favorit! 


   
SvaraCitera

Såg på El-Kanz: El-Haqiqah wa el-Khayal 1, den var helt okej men vill se andra delen men verkar vara svårt att hitta den.


   
SvaraCitera

Crysilis:
Såg på El-Kanz: El-Haqiqah wa el-Khayal 1, den var helt okej men vill se andra delen men verkar vara svårt att hitta den.

Khayal var det enda som lät thailändskt.


   
SvaraCitera
Smilen

SkeletonGirl:
Varför är den här tråden hela tiden så svår att hitta? Ledsen min favorit! 

 Klicka följ tråden är ett tips.

jag ser Holidays och jag tycker om filmen.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Bästa var att den kom från mydramalist men sämsta att jag inte gillar en annan serie som han var med i dock verkade han bara vara huvudperson i en. Handlingen är min favorit men inga av rollerna. För mycket kvinnor, det måste vara en second Lead male eller ett second couple. Oväntat att en kille tittar på mina serier. Vi måste se samtidigt.

Bättre sent än aldrig att svara, men visst, det vore intressant att få lite story förklarad ibland. Kroppsspråk och ansiktsuttryck only get me so far... Rodnar

Personligen tycker jag det är lagom med kvinnor, men jag simmar ju åt det hållet, så att säga. Du verkar ha bättre koll på hur det borde vara. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

the%20mountain%20between%20us.jpg


   
SvaraCitera

Oj, senaste filmer jag såg  på bio med kompisar var JoJo Rabbi och Parasit. Men det var ett tag sen detGalen

JoJo Rabbit tyckte  jag var  delvis bra.Just för att vissa scener  var bättre än andra.Den ska tydligen var en komedi? Men jag såg den mer som en "Drama" jag skrattade inget under filmen.Kommer dock inte se om den..Oskyldig


Parasit? jag tyckte INTE den va braShockeradTardig Mina kompisar tyckte den va braShockerad Jag tyckte den va för mörk och våldsam och för tung, tyvärr Tumme ned

sff.jpg


   
SvaraCitera
Smilen

Idag har jag inte kollat på någon serie alls och knappt igår heller.

Jag ser på sista delen av Chilling Adventure Of Sabrina, Sons Of Anarchy och skulle vilja se Lucifer.


   
SvaraCitera

Ser en serie på netflix om indiskt mode, skådespelarna spelar sig själva. Titeln var på stjärnan. Första avsnittet hade kunnat vara en vemodig film. Det var intressant och se och det var inte för snurrigt. Behagliga röster. 


   
SvaraCitera

Masaba masaba Rodnar


   
SvaraCitera
Smilen

Batman Begins


   
SvaraCitera
Smilen

The Autopsy Of Jane Doe 

Inte läskig, men otrevlig, helt okej film.


   
SvaraCitera

Har bara några avsnitt kvar av Dark. Första säsongen var bra, sen gick det utför


   
SvaraCitera
Smilen

Johan Falk Leo Gaut kollade jag på.


   
SvaraCitera
Smilen

Secret Window 


   
SvaraCitera