Aviseringar
Rensa alla

Var finns alla rabiata feminister?


Ämnesstartare

Det snackas mycket om rabiata feminazis på olika internetforum. Nu undrar jag var dom finns? Självklart har jag också stött på rabiata feminister på internet, men aldrig irl. Eller feminister som ser alla män som potentiella våldtäktsmän? Jag har snarare uppfattat att de feminister jag har hängt med har kännt sig trygga i min och mina killkompisars sällskap trots att vi är rätt grabbiga av oss och säkert skulle vara hatade av dessa feminazis på internet.


   
Citera
Ämnesstartare

Träffade flera från F! under förra valrörelsen och de verkade normala och inte helt galna som de flesta verkar vara på internet i alla fall Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma sak gäller rasister, pedofiler...hur ofta ger de sig till känna irl? Det är lättare att visa sitt rätta jag över anonyma Internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor: rasister

man märker ju om nån är rasist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga: man märker ju om nån är rasist

Det är inte så lätt att genomskåda alla rasister som du kanske tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är en enligt 1 umare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Det är inte så lätt att genomskåda alla rasister som du kanske tror.

Jo, jag har utsatts för rasism flera gånger. Aldrig utsatts för en rabiat feminist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga: Jo, jag har utsatts för rasism flera gånger. Aldrig utsatts för en rabiat feminist.

Well, jag har utsatts för båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Well, jag har utsatts för båda.

hur gick det till?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga: hur gick det till?

Man lever ju i samhället, och jag har väl en tendens att reta upp folk så att de avslöjar sitt sanna jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga:

Jo, jag har utsatts för rasism flera gånger. Aldrig utsatts för en rabiat feminist.

tkr du att jag är 1 rabiat feminist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

tkr du att jag är 1 rabiat feminist

vet inte, har ingen större insikt i hur du tänker. du har dock varit rabiat på forumet ibland lol. allmänt, inte bara när det gäller feminism


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Man lever ju i samhället, och jag har väl en tendens att reta upp folk så att de avslöjar sitt sanna jag.

ok, berätta vad som hände när du mötte rabiata feminister?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga:

vet inte, har ingen större insikt i hur du tänker. du har dock varit rabiat på forumet ibland lol. allmänt, inte bara när det gäller feminism

aa d är ju sådan jag är, har ingenting med feminism att göra. 


   
SvaraCitera

På internet alt. som hjärnspöken.


   
SvaraCitera