Aviseringar
Rensa alla

Var finns alla rabiata feminister?


Ämnesstartare

lmaomynigga: ok, berätta vad som hände när du mötte rabiata feminister?

Äh, samma saker som när man möter rabiata människor oavsett vad det gäller. En massa nedvärderande beteende, aggressivitet, oförmåga att ta in fakta...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: aa d är ju sådan jag är, har ingenting med feminism att göra.

Men om du är rabiat och dessutom feminist blir du i vissa situationer en rabiat feminist. Rätt uppenbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Äh, samma saker som när man möter rabiata människor oavsett vad det gäller. En massa nedvärderande beteende, aggressivitet, oförmåga att ta in fakta...

vad sa du? vad sa dom? var hände det? när?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Men om du är rabiat och dessutom feminist blir du i vissa situationer en rabiat feminist. Rätt uppenbart.

med rabiat feminist menar man snarare någon som ägnar hela sitt liv åt att vara en rabiat feminist. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Men om du är rabiat och dessutom feminist blir du i vissa situationer en rabiat feminist. Rätt uppenbart.

så om du beter dig otrevligt ska jag kalla dig rabiat manssvin? jag tänker inte ens ta den här diskussionen med dig för du argumenterar på en nivå som t.o.m är för låg för mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och du kallade mig inte rabiat feminist, du kallade mig feminazi, bara för att trycka ner. hade du lagt ner 1 sekund på att prata med mig om feminism hade du direkt förstått att så inte var fallet, istället väljer du att bete dig illa för att försöka få något slags övertag. nej tack, klarar mig utan trams.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: så om du beter dig otrevligt ska jag kalla dig rabiat manssvin? jag tänker inte ens ta den här diskussionen med dig för du argumenterar på en nivå som t.o.m är för låg för mig.

Om jag är rabiat kan du kalla mig rabiat. Jag är dock inget manssvin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Om jag är rabiat kan du kalla mig rabiat. Jag är dock inget manssvin.

nej, det är du inte, på samma sätt som jag inte är en feminazi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De fungerar lite som varulvar vid fullmånar. Vid den speciella perioden varje månad ger de sig till känna och på nätet känner vi igen dem från dessa hatiska och grovt fientliga uttryck mot män som de skriver ut sina bloggportaler och social media. Hatet späs på av en skev kost på chocklad och sojabönor samt begränsad manlig kontaktarrow-10x10.png och interaktion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: nej, det är du inte, på samma sätt som jag inte är en feminazi

Nej det är du inte, men ibland påminner du om en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Nej det är du inte, men ibland påminner du om en.

jag tycker inte att det är rättvist att du kallar mig förolämpande saker som dessutom inte stämmer. hoppas att du kommit på andra tankar nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:
De fungerar lite som varulvar vid fullmånar. Vid den speciella perioden varje månad ger de sig till känna och på nätet känner vi igen dem från dessa hatiska och grovt fientliga uttryck mot män som de skriver ut sina bloggportaler och social media. Hatet späs på av en skev kost på chocklad och sojabönor samt begränsad manlig kontaktarrow-10x10.png och interaktion.

det är ju såna som bara sitter hemma och inte har något liv. keyboard warriors


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en dam på uteställe sa att hon inte ville hjälpa våldtäktsmän när jag frågade efter en tändare, så de finns i rökrutor utanför nattklubbar?

(och ja, gissar på att hon var lika seriös med det som jag var med min slutsats här)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: jag tycker inte att det är rättvist att du kallar mig förolämpande saker som dessutom inte stämmer. hoppas att du kommit på andra tankar nu.

Jag skulle uppskatta om du slutar provocera mig med dina uttalanden så kommer jag sluta skriva förolämpande saker. Deal?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Jag skulle uppskatta om du slutar provocera mig med dina uttalanden så kommer jag sluta skriva förolämpande saker. Deal?

att du uppfattar saker jag säger som provocerande är ditt eget val, jag tänker varken förolämpa dig eller trycka ner dig, eller någon annan. jag kan dock inte sluta uttrycka mig för att du irriterar dig på mig. 


   
SvaraCitera