Aviseringar
Rensa alla

Var finns pippikoftor???


Ämnesstartare

Ahhhh... jag såg världens mysigaste tröja idag. Ni vet en sån där vit stickad kofta med blåa ränder. En sån där som pippi långstrump har, men lite kortare. Jag vill så gärna ha en sån. Jag gör vad som helst...
Någon som vet var man kan hitta en sån??


   
Citera

slaav:

Någon som vet var man kan hitta en sån??

min morsa virkade en kofta till sig sj förra veckan kan be henne göra en åt dig bara du fixar material xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

min morsa virkade en kofta till sig sj förra veckan kan be henne göra en åt dig bara du fixar material xD

Hahahaha.. va snällt [wink]


   
SvaraCitera

slaav:

Hahahaha.. va snällt [wink]

[wink] dock hade du skrivit mer än så om du varit intresserad på riktigt 😀 o sen har jag ingen lust o fråga mamma heller så ingen idé ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

dock hade du skrivit mer än så om du varit intresserad på riktigt 😀 o sen har jag ingen lust o fråga mamma heller så ingen idé ;D

Nu var du inte lika snäll längre[chocked]


   
SvaraCitera

slaav:

Nu var du inte lika snäll längre[chocked]

hörru :O jag är alltid snäll! dock är jag lat 🙁 borde gå o ringa ett samtal nu men orkar inte gå 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

hörru :O jag är alltid snäll! dock är jag lat 🙁 borde gå o ringa ett samtal nu men orkar inte gå 🙁

Okej jag ger mig.. du är säkert skitsnäll!
Och just nu sitter jag i nästan samma sits som du. Jag behöver äta mat men orkar inte gå å göra något. [shake]


   
SvaraCitera

slaav:

Okej jag ger mig.. du är säkert skitsnäll!

du skulle bara veta vad en kompis skrev till mig igår [blush]

slaav:

Och just nu sitter jag i nästan samma sits som du. Jag behöver äta mat men orkar inte gå å göra något. [shake]

haha nu hämtade jag choklad iaf 😛 så helt lat är jag inte 😛 måste dock gå till kyrkan o ringa samtalet för att slippa slösa pengar sj 😛 o upptäckte att jag är ensam hemma :O katten sover i köket så han vill ju inte kela 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns på veromoda och dom är skitfula.

eller oj det var ingen kofta det var bara en stickad tröja, men de kanske duger ändå.


   
SvaraCitera

DPope:

borde gå o ringa ett samtal nu men orkar inte gå 🙁

DPope:

du skulle bara veta vad en kompis skrev till mig igår

Gå och lägg dig.


   
SvaraCitera

N0v4c41n3:

Gå och lägg dig.

why? 🙁 ska sova snart iaf 🙂


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

dom är skitfula.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera