Aviseringar
Rensa alla

Var går gränsen?


Ämnesstartare

Var tycker ni gränsen går när en lärare trakasserar eleverna? Alltså hur mycket ska man tåla? Jag har haft samma idrottslärare hela min högstadietid och sen 8:an typ (nu går jag i 9:an) har han blivit helt dum i huvudet. Han klagar typ vad man än gör och säger och kommer med massa nedlåtande kommentarer och det händer VARJE lektion. Sen kan han gå och putta in en i väggen eller typ putta så man vinglar till och då puttar han igen :O han har taffsat på några av mina kompisar och alla tjejer är jätteobekväma runt honom för han sitter typ och granskar alla, han är så jävla äcklig. och han har redan 1 varning på sig för han hade tydligen tryckt upp någon elev mot väggen med stryptag eller nåt.. det som är så jävla störande är att han är alltid oseriös, när han säger massa taskiga grejer har han typ den tonen, som att han skämtar, eller om han puttar till en och man lixom"vad fan vill du?" så flinar han bara och åååååhhh helvetes #$!%* JAG HATAR HONOM!!!!!!!! OCH HELA MIN $!# SKOLA OCH ALLA @$%#!@# LÄRARE!!2i


   
Citera
Ämnesstartare

Döda honom, alla kommer gilla dig då. Du kommer typ bli skolans hjälte [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill höra lärarens version också innan jag utalar mig i frågan, jag har en känsla av att du ljuger....


   
SvaraCitera
Åtta

nazgul:

Jag vill höra lärarens version också innan jag utalar mig i frågan, jag har en känsla av att du ljuger....

Det tror jag också. F15 har en förmåga att överdriva. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Jag vill höra lärarens version också innan jag utalar mig i frågan, jag har en känsla av att du ljuger

Varför skulle jag sitta och ljuga ihop allt? Anledningen till att jag berättar det är för att jag vill veta om vi har rätt att gå till rektorn och ta upp allting utan att det kommer förvärra allt! snälla, jag sitter inte och ljuger på ungdomar.se som alla andra no-lifers här..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Det tror jag också. F15 har en förmåga att överdriva

Alltså käft xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

buhyouwhore:

jag sitter inte och ljuger på ungdomar.se som alla andra no-lifers här..

Jaha, men jag tror nog att du överdriver iaf. Men skulle det inte vara bättre att kontakta läraren i fråga ist. När det ändå är han det gäller, för då kan du säga att du inte uppskattar det han gör och om han inte slutar med det så kommer du att anmäla honom.


   
SvaraCitera
Åtta

buhyouwhore:

Alltså käft xD

Men fan, jag är nästan lite halvt seriös. När jag gick i gymnasiet så hade jag en idrott-/geografi-/naturkunskapslärare som vissa klagade på som fan. De sade i princip samma saker som du säger om din lärare. Och visst, han sade några tveksamma saker, typ: "I would like to give your body an MVG" (han var kanadensare). Men överlag så tyckte ändå jag att han var en helt okej snubbe, och vad han nu än gjorde så var det verkligen ingenting som han förtjänade att förlora jobbet över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

buhyouwhore:

JÄVLA KUK JAG HATAR HONOM!!!!!!!! OCH HELA MIN JÄVLA SKOLA OCH ALLA FUCKING CPSTÖRDA LÄRARE!!2i

Tag det lugnt, min vän. Det blir inte bättre för att du använder versaler, engelska kraftuttryck och fjorton utropstecken.


   
SvaraCitera

Men de e så... Idrottslärare är störda by nature, och ni ska inte känna er obekväma runt lärare. Och ni ska nog säga till om det med att han granskar er... sök genom hans dator så hittar ni säkert barnporr xD


   
SvaraCitera
Hando

buhyouwhore:

väggen med stryptag eller nåt

Haha det gjorde min 1,60 långa gympalärare på en tjockis som var 1,80 för något år sen [cool]


   
SvaraCitera

asså vafan
min gumpalärare får seriös damn om man missar målet när vi kör bandy
och han är min handledare :S


   
SvaraCitera

På mellanstadiet hade jag en riktig jävel till idrottslärare.
Jag och några kompisar spelade rundpingis, jag åkte ut och sade "jävla bög" (På skoj såklart) till honom som slog ut mig.
Naturligtvis stod idioten i dörren.

Slutade med att jag fick gå till rektorn, som tack och lov tyckte att det inte var någon stor sak.


   
SvaraCitera

95arn:

asså vafan
min gumpalärare får seriös damn om man missar målet när vi kör bandy
och han är min handledare :S

Okej?


   
SvaraCitera