Aviseringar
Rensa alla

Var går gränsen för ett skämt?


Ämnesstartare

Järn:

Njaaa detta är verkligen på gränsen. Tror inte svenskarna hade uppskattat om "araberna och negrarna" hade gjort en låt som var precis tvärtom "hitler mustage" och handlade om att sparka ut svenskarna ur Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste:

Njaaa detta är verkligen på gränsen. Tror inte svenskarna hade uppskattat om "araberna och negrarna" hade gjort en låt som var precis tvärtom "hitler mustage" och handlade om att sparka ut svenskarna ur Sverige.

Låten är skriven av kommunister som gör narr av nazimusik, det är därför bandets namn är både särskrivet och felstavat osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Jag tycker inte att dom var särskild roliga men du får väl skratta åt det där om du vill antar jag. Det finns mången icke rumsrena skämt jag tyckt varit jävligt roliga, men då har dom också varit roliga. Den i dag klassiska alla flickornavideon med gamle Adolf kan jag uppskatta.. 

Vad heter den där komikern som skämtade ganska grovt om Palins handikappade son?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste:

Njaaa detta är verkligen på gränsen. Tror inte svenskarna hade uppskattat om "araberna och negrarna" hade gjort en låt som var precis tvärtom "hitler mustage" och handlade om att sparka ut svenskarna ur Sverige.

jag vill äta dig till efterrätt


   
SvaraCitera

Järn:

med rätt umgänge så funkar det där...
men skulle inte gärna göra det där i ett flyktingläger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carl hitman:

med rätt umgänge så funkar det där...
men skulle inte gärna göra det där i ett flyktingläger

Som sagt så gör den narr av nazister osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste: Så skulle jag kunna visa de här för vemsomhelst och komma undan med det?

Troligtvis, de var inte ett dugg stötande. 

Järn:

Tänkte på den härom dagen, bra skit Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd: Tänkte på den härom dagen, bra skit

Denna är också fet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

jag vill äta dig till efterrätt

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad heter den där komikern som skämtade ganska grovt om Palins handikappade son?

Doug Stanhope, en fullkomligt briljant och fin man. Vill isolan ha lite kärleksråd kanske?:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1347971487263.jpg


   
SvaraCitera