Aviseringar
Rensa alla

Var går gränsen för sex? När har man tappat sin oskuld? (kille)


Ämnesstartare

Oväntad:

Ja då vet du hur jag ser på saken.

m..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

När man varvat spelet. Det är i alla fall vad jag tycker.

Det har jag [party]

När man haft sex.

(Om man sen menar oral/anal/fitta-kuk sex, får man avgöra själv.


   
SvaraCitera

Petrovic:

så räcker det med att bara ha haft kuken i en fitta

Då har man ju bara doppat den [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man säger ju att cheyor förlorar oskulden när mödomshinnan spricker, så för killar borde väll att förlora oskulden vara att få sin ringmuskel spräckt? [confused]


   
SvaraCitera

vem i helvete bryr sig?
och man vet väl för fan när man har knullat första gången, DOH.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ett dilemma. Vet inte om jag ska se mig själv som oskuld eller inte. Hade kuken i fittan o hon red mig men kanske bara i 3-4 sekunder eller något för sen kom någon in och avbröt (det var på en fest).

NUJÄVLARR:

.

klåparen:

Då har man ju bara doppat den [sad]

Anarkandi:

får man avgöra själv

Vad tycker ni då?


   
SvaraCitera

Om man stoppar kuken i hennes anal då? Har man förlorat oskulden då? Eller om hon suger en stund?

Är det bara fittan som gäller?

Image


   
SvaraCitera

Petrovic:

Vad tycker ni då?

Som sagt: doppad.
Det är ju inte att förlora oskulden, tycker jag iallafall. Men du avgör ju det själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjo, det är nog bara dopping i ditt fall.

Så jag skulle väl inte precis kalla det att ha knullat och blivit av med oskulden.
Du får säga att du har doppat, men inte fullföljt ännu, eller nåt. ^^


   
SvaraCitera

Du måste ha sex i minst 1 timme nonstop för att du ska ha tappat oskulden. [y]


   
SvaraCitera

För att dra en schysst parallell. Om jag går över gränsen till Frankrike har jag varit i Frankrike. Har du väl kommit in i templet så är du väl av med oskulden :P! Så för en kille är det väl rätt enkelt. Sex kan ju vara allt ifrån 3 sekunder till timmar så tycker inte man kan säga någon tid. Men antagligen när man fått in han och penetrerat lite så är det klart. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Petrovic:

Har ett dilemma. Vet inte om jag ska se mig själv som oskuld eller inte. Hade kuken i fittan o hon red mig men kanske bara i 3-4 sekunder eller något för sen kom någon in och avbröt (det var på en fest).

Vill du anse det som att du inte är oskuld längre får du göra det, men jag tror inte du kan kalla dig erfaren bara därför.

Btw. Påkommen första gången är X'D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul_bus:

Om man stoppar kuken i hennes anal då? Har man förlorat oskulden då? Eller om hon suger en stund?

Är det bara fittan som gäller?

Haha, Bara fittan som gäller ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crazylegs:

Sex kan ju vara allt ifrån 3 sekunder till timmar så tycker inte man kan säga någon tid. Men antagligen när man fått in han och penetrerat lite så är det klart. [y]

Haha egentligen tycker jag också så. [smile]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

kan kalla dig erfaren bara därför

Är väl inte det frågan var heller.


   
SvaraCitera