Aviseringar
Rensa alla

Var går gränsen till vad ni ser som pedofili?


Ämnesstartare

Tja! Först och främst vill jag skriva att jag verkligen inte ser mig själv som pedofil, men jag vill ändå veta vad ni tycker i frågan. 

I ungefär ett år har jag suttit utanför dagis och förskolor och tittat på barn som leker från och till. Alltså jag är verkligen ingen pedofil, jag har inga sexuella känslor för barn eller något sådant, men jag trivs i dessa miljöer. Får nostalgikänslor liksom, tillbaks en massa minnen från när jag var barn och lekte hela dagarna som ungar gör.

Jag brukar hålla avstånd för att inte göra fröknarna misstänksamma eller ge dem en obehaglig känsla, har på sistone införskaffat mig en kikare som jag tänkte använda mig utav i framtiden som exempel.

Denna lilla "hobby" eller vad man skall kalla den för delar jag gärna inte med vänner, det känns som om de hade missuppfattat allt liksom.

Jag vill veta vad ni får för tankar av det här? Jag antar att det inte är ett fullt normalt beteende ändå?  


   
Citera
Ämnesstartare

De må kanske inte vara pedofili i och med att du inte sexualiserar barnen men alltså släng kikarjäveln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: De må kanske inte vara pedofili i och med att du inte sexualiserar barnen men alltså släng kikarjäveln.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kikaren gör det bara creepy, så den kan du slänga. Som Dazed sa. Men i övrigt, nej. Jag ser det inte som pedofili.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för era vänsliga svar! På Flashback fick jag bara en massa mothugg i helgen. 

dazed:
De må kanske inte vara pedofili i och med att du inte sexualiserar barnen men alltså släng kikarjäveln.

Vet du hur jag kan göra för att få bättre sikt utan kikaren? Brukar sitta en 200-300 meter ifrån förkolan vid en lekpark nämligen.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sedan vill jag såklart veta om det finns någon annan här som delar min lilla hobby? Den personen får jättegärna skicka mig ett s.k PM! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan iof förstå att man tycker att den världen är mysig. Förskolor är en skyddad miljö för varelser som "får" bete sig lite hursomhelst och blir kramade och tröstade.
Det är väl många som hamnar i någon slags regression som fastnar för sådant men ditt fall är ju rätt extremt.
Skulle ju som förskolepersonal ringt polisen på en gång om jag såg någon med kikare och jag hoppas att du förstår att detta inte är riktigt okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och alla pm du får kommer vara från peddos btw men det kanske du vill


   
SvaraCitera

Nä du är ingen pedofil. Men du får vara försiktigt så att du inte blir avslöjad.


   
SvaraCitera

Men du ska INTE skaffa kikare! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir glad av att se barn spela fotboll i förorten. Endast i förorten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lasagne: Vet du hur jag kan göra för att få bättre sikt utan kikaren? Brukar sitta en 200-300 meter ifrån förkolan vid en lekpark nämligen.

Jag tror kanske (utan att veta något om din situation i övrigt) att du kanske skulle tjäna ganska asmycket på att leva ditt nuvarande liv i ställe för att i något slags eskapism glo på små barn och drömma sig tillbaka till någon dagisidyll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"barnskådare" Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att tända på barn är pedofili?? om du tycker de kan vara sexiga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter rätt sjukt  


   
SvaraCitera