Aviseringar
Rensa alla

Var går gränsen till vad ni ser som pedofili?


Ämnesstartare

isola:
uh måste lämna denna tråd pga blir i egenskap av förskolepersonal sjukt upprörd av detta och hoppas verkligen att du får den hjälp du behöver

Känner precis desamma, då jag också är personal. Så ingen av oss bör vistas i dessa trådar.
När jag läser allt detta känner jag stor oro växa inom mig.
Ts, hoppas att du kommer till sikt med att detta beteende är rätt skumt. Ta hand om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Du ser inte att detta inte är riktigt okej?

Hur är det inte okej? Du slänger ju bara massa skit på mig utan att förklara vas som är fel. När skadar jag någon med mitt "beteende"?

isola: Du tänker sedan inte ens på barnen utan endast på dig själv och vad du känner.

Det är ju barnen jag tänker på, varför skulle jag annars kolla?

isola: De har inte bett om att bli uttittade av människor med tveksamma agendor.

De blir inte uttittade heller, inte en chans att de ser mig där bortifrån.

isola: uh måste lämna denna tråd pga blir i egenskap av förskolepersonal sjukt upprörd av detta och hoppas verkligen att du får den hjälp du behöver

Varför blir du upprörd? Då kan du väl bli upprörd av "vanliga" människor som bara råkar gå förbi också, du vet väl inte om de tittar på barnen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
uh måste lämna denna tråd pga blir i egenskap av förskolepersonal sjukt upprörd av detta och hoppas verkligen att du får den hjälp du behöver

Jag blir upprörd av att du anklagar mig för att vara sjuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: När jag läser allt detta känner jag stor oro växa inom mig.

Men förklara varför? Jag iaktar ju på flera hundra meters avstånd, skulle aldrig gå in på förskolan om jag inte jobbade där.

Tjohej: Ts, hoppas att du kommer till sikt med att detta beteende är rätt skumt. Ta hand om dig.

Det är inget beroende, det är en helt vanlig hobby. Precis som du kanske kan tycka det vara trevligt att sitta ned och ta en fika med någon du tycker om och sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lasagne: Varför blir du upprörd? Då kan du väl bli upprörd av "vanliga" människor som bara råkar gå förbi också, du vet väl inte om de tittar på barnen

Men du förstår väl att det är skillnad på att gå förbi en förskola för att den är på väg till bussen och på att ha införskaffat en jävla kikare för att sitta och stirra på barn med? Jag förstår att du uppenbarligen inte ser något fel i ditt beteende pga någonting (är varken psykolog eller psykiatrer som heller undersökt dig och jag bryr mig faktiskt inte heller)
men du måste lita på andra som säger att det är det. Jag hoppas för din skull att du blir arresterad för detta så att du kanske kan få någon form av hjälp innan det eskalerar ännu mer.


   
SvaraCitera
b1son

en gammal person sitter på en parkbänk i solskenet. massa snorungar leker på lekplatsen bredvid. fåglarna kvittrar, bilarna låter för jävligt, människorna snackar skit om varandra i ett behagligt mummel.. det sjunger i hjärtat på den gamla personen att se barnen leka o skrika o skratta. den gamla personen ska snart gå o handla o stoppa billig fläskstek i rollatorkorgen men just nu sitter hn o njuter av solen o av att se lyckliga barn

sen sitter d en jävla 20-åring med en kikare i en buske 200 meter ifrån

vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög:
en gammal person sitter på en parkbänk i solskenet. massa snorungar leker på lekplatsen bredvid. fåglarna kvittrar, bilarna låter för jävligt, människorna snackar skit om varandra i ett behagligt mummel.. det sjunger i hjärtat på den gamla personen att se barnen leka o skrika o skratta. den gamla personen ska snart gå o handla o stoppa billig fläskstek i rollatorkorgen men just nu sitter hn o njuter av solen o av att se lyckliga barn

sen sitter d en jävla 20-åring med en kikare i en buske 200 meter ifrån

vet inte

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Men du förstår väl att det är skillnad på att gå förbi en förskola för att den är på väg till bussen och på att ha införskaffat en jävla kikare för att sitta och stirra på barn med?

Fast jag har inte ens använt den där kikaren än, då du behöver inte slänga falska anklagelser på mig i onödan!

isola: men du måste lita på andra som säger att det är det.

Ingen har sagt det till mig i verkligheten, bara på denna sidan. Och de ställer inte diagnoser utifrån vad man skriver på internet. Alltså, jag är en helt vanlig ung man som råkar ha i intresse att sitta LÅNGT ifrån förskolor och småtitta lite för att få tillbaks minnen från när jag var barn, jag ser inte hur det är något fel med det alls. Jag är verkligen ingen pedofil för jag skulle aldrig få för mig att göra något sexuellt med barn alls.

isola: Jag hoppas för din skull att du blir arresterad för detta så att du kanske kan få någon form av hjälp innan det eskalerar ännu mer.

Vad har jag gjort som är olagligt? Det är inte olagligt att sitta på en bänk och snegla lite. Varför har inte förskolor stora plank som hundrar människor från att titta in då om det är så himla tabu med sånt här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög:
en gammal person sitter på en parkbänk i solskenet. massa snorungar leker på lekplatsen bredvid. fåglarna kvittrar, bilarna låter för jävligt, människorna snackar skit om varandra i ett behagligt mummel.. det sjunger i hjärtat på den gamla personen att se barnen leka o skrika o skratta. den gamla personen ska snart gå o handla o stoppa billig fläskstek i rollatorkorgen men just nu sitter hn o njuter av solen o av att se lyckliga barn

sen sitter d en jävla 20-åring med en kikare i en buske 200 meter ifrån

vet inte

Jag sitter inte alls i någon buske! Jag sitter snarare tillsammans med den där gubben och pratar med honom. Och varför kan inte den där gubben vara pedofil i den situationen för, varför måste du anklaga just mig?


   
SvaraCitera
b1son

Lasagne: Jag sitter inte alls i någon buske! Jag sitter snarare tillsammans med den där gubben och pratar med honom. Och varför kan inte den där gubben vara pedofil i den situationen för, varför måste du anklaga just mig?

va fan sa aldrig att d va 1 gubbe

bara ville presentera d problematiska m kikaren genom att måla 1 bild m ord så att säga
har ej anklagat dej för pedofili
måste ngn va pedofil?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög:

va fan sa aldrig att d va 1 gubbe

bara ville presentera d problematiska m kikaren genom att måla 1 bild m ord så att säga
har ej anklagat dej för pedofili
måste ngn va pedofil?

Tant då, det gör väl ingen skillnad. Finns väl tanter som också är intresserade av små barn sexuellt?

böghög: bara ville presentera d problematiska m kikaren genom att måla 1 bild m ord så att säga

Okej bra, för jag inte ens använt någon kikare än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög: har ej anklagat dej för pedofili
måste ngn va pedofil?

Nej det behövs inte men du fick det att se ut som om jag var en.


   
SvaraCitera

schim:

Om det var en tjej/kvinna då? 

Då skulle jag också tänkt att hon hade något fel o ringt polisen 


   
SvaraCitera