Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma balsammetodstråd


kachin

Hade tänkt testa det där men har inte orkat införskaffa rätt produkter än.
Verkar som coops supderdupermegabilliga balsam ska vara bra grejer, tänkte köra på d tror jag

Vill se pics förrestennnn om det blir nå resultat eller ej [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Vill se pics förrestennnn om det blir nå resultat eller ej

kan tyvärr inte erbjuda dig bilderdå jag kört detta mer eller mindre heltid sedan 08 :C

men kan lägga upp bilder på mitt hår ändå. nån gång. Är mest känslan, upplevdeförut att håret kändes "smutsigt", nu känns det inte smutsigt alls, (alltså känslan i hårbottnen) utan det ser fett ut av produktrester för att jag är för latför att hitta ettlättare balsam, efter 2 dagar typ. tar det som ett tecken på att min hårbotten andas bättre nu.


   
SvaraCitera
kachin

elverpigen:

kan tyvärr inte erbjuda dig bilderdå jag kört detta mer eller mindre heltid sedan 08 :C

Jaaha hehe. Det har funkat rätt bra? Men du har inte hittat de mest ultimata produkterna för just dig än, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Jaaha hehe. Det har funkat rätt bra? Men du har inte hittat de mest ultimata produkterna för just dig än, eller?

jo har funkat svinbra med coops/nettos balsam (enda somskiljer är ettiketterna) och franck provost expert repair hurlänge som helst (och aussie miracle moist som sistaschampo ibland) fram ills för några månader sen då mitt hår gick helt bananas, så får göra en till rolig provprocess

fast alltså, är inte svinnoga. köper billigt/lättilgängliga produkter. mitt hår är rätt tacksamtoch funkar ok med allt jag provat


   
SvaraCitera

Använder Björn Axén Extreme Hair Care
Fungerar bäst av allt jag provat ^ ^


   
SvaraCitera
kachin

Funderar på det här, om jag ska köra eller ej.
Testade att tvätta med "godkänt schampoo" och sen tvättade jag med coops balsam.
Håret blev fett mkt snabbare än vanligt.
Duschade med schampoo igen gör jag klarade ej av att det var så fett och slickat.
Men antar det är så precis i början, eller? Sköljde jag ur balsamet för lite?


   
SvaraCitera

Fick jättetorr och irriterad hårbotten av balsammetoden. Synd, för jag tyckte det fungerade bra annars - håret blev glansigare och finare, och blev inte fettigt lika fort.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Har läst på jättemycket om det här och tänkt börja tusen gånger men inte gjort. Mest för att jag är rädd för den där tiden i början då håret kan bli fett och känner "nej just nu passar det inte bra". Men ok ska börja. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

24/7:

Har läst på jättemycket om det här och tänkt börja tusen gånger men inte gjort. Mest för att jag är rädd för den där tiden i början då håret kan bli fett och känner "nej just nu passar det inte bra". Men ok ska börja. 

gör! är skitbra att passa på när man ej har partner med äckliga produkter i håret, mitt hår blir KAOS varje gång jag sover med den. måste snart börja tvinga honom gå över till balsamtvätt, men måste vänta tills jag kan det utan att bli en naziflickvän haha låtsasproblem :C


   
SvaraCitera