Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma biktdagbok!


Hej, idag har jag cyklat mot rött. Tänkte på miljön och cyklade istället för att stanna, trycka och få grönt. För att en bil sedan måste stanna.


   
SvaraCitera

Skällde ut en stackare som ringde från radiotjänst. Tror han blev lite upprörd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Skällde ut en stackare som ringde från radiotjänst. Tror han blev lite upprörd.

vad sa du till honom?[bigsmile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vad sa du till honom?[bigsmile]

En massa saker om att man får lov att ta skit om man jobbar med att trakasera människor och att det är klart man blir förbannad om de ringer om och om igen om precis samma sak hela tiden. Då påstod mannen att jag inte hade någon rätt att trakasera honom för det här är hans jobb.

Jag frågade honom då om det är ok att döda människor sålänge man får betalt för det, då blev han tyst och sa sedan hejdå[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Jag frågade honom då om det är ok att döda människor sålänge man får betalt för det, då blev han tyst och sa sedan hejdå

[bigsmile]

kan verkligen ej föreställa mig dig ragea[blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

kan verkligen ej föreställa mig dig ragea[blush]

Ragear alltid på radiotjänst, känner hur ilskan drar över mig när jag tänker på det[sad][blush]


   
SvaraCitera

I egenskap av f.d. sönderstressad telefonförsäljare: skäms Aristoteles. [sad]


   
SvaraCitera

har ätit sjukt mycket idag, är mätt men känner mig tjock

respons:

I egenskap av f.d. sönderstressad telefonförsäljare: skäms Aristoteles. [sad]

+1 [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Ragear alltid på radiotjänst, känner hur ilskan drar över mig när jag tänker på det

de ringde mig 2 ggr på ett halvår.
senaste ggn var jag mkt upptagen.
blev oglad.
funderar på att lägga på nästa ggn de ringer


   
SvaraCitera

respons:

I egenskap av f.d. sönderstressad telefonförsäljare: skäms Aristoteles.

Att ha något som jobb rättfärdigar inte ens agaerande. Det är inte mer rätt att döda bara för att man är yrkesmördare.[mad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

de ringde mig 2 ggr på ett halvår.
senaste ggn var jag mkt upptagen.

Mig ringer de ungefär en gång i månaden. Tror jag sitter på deras hat-lista för att jag är så otrevlig[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Mig ringer de ungefär en gång i månaden. Tror jag sitter på deras hat-lista för att jag är så otrevlig

OFTA?[surprised]


   
SvaraCitera

aristoteles:

Att ha något som jobb rättfärdigar inte ens agaerande. Det är inte mer rätt att döda bara för att man är yrkesmördare.

Rationalisera lagom. Att någon tar upp tio sekunder av din tid (för mer krävs det inte för att säga "Kan inte prata, ha det så bra *klick*) är väl knappast jämförbart med att döda människor. Spara numret och skicka till voicemail så fort de ringer om det är så jobbigt att prata med folk. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Att någon tar upp tio sekunder av din tid (för mer krävs det inte för att säga "Kan inte prata, ha det så bra *klick*) är väl knappast jämförbart med att döda människor.

radiotjänst tar inte upp 10s av ens liv, de tjatar så länge de kan i hopp om att man ska erkänna/råka försäga sig[sad]

har ej haft ngn tv-mottagare så har inte ens haft ngt att bekänna[cute]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

radiotjänst tar inte upp 10s av ens liv, de tjatar så länge de kan i hopp om att man ska erkänna/råka försäga sig

Det är ju knappast så att de hindrar dig från att lägga på?


   
SvaraCitera