Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma biktdagbok!


Ämnesstartare

respons:

Det är ju knappast så att de hindrar dig från att lägga på?

känner mig så otrevlig då... vill tillägga att jag aldrig varit otrevlig mot dem då jag pratat med dem heller.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

OFTA?[surprised]

Ja, det är smått drygt =(

respons:

Rationalisera lagom. Att någon tar upp tio sekunder av din tid (för mer krävs det inte för att säga "Kan inte prata, ha det så bra *klick*) är väl knappast jämförbart med att döda människor.

Om de inte vill prata med en otrevlig ari så är det fritt fram för dom att sluta ringa, ellerhur?

respons:

Det är ju knappast så att de hindrar dig från att lägga på?

Nej det gör de inte, men de borde inte heller bli förvånad över att folk blir less och skäller ut dom.

respons:

Spara numret och skicka till voicemail så fort de ringer om det är så jobbigt att prata med folk.

De ringer med dolt nummer de svinen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

De ringer med dolt nummer de svinen.

man borde sluta svara folk som ringer med dolt nummer... iofs är det oftast viktiga myndigheter/sjukhus å sånt mojs som gör det så är väl iofs ej bra idé ändå...[sad]


   
SvaraCitera

råkade håna en kille som har en crush på mig igår, tror han blev rätt nere av det, ångrar att han blev ledsen, men glad att slippa hans lite för många närmanden[no-no]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

man borde sluta svara folk som ringer med dolt nummer... iofs är det oftast viktiga myndigheter/sjukhus å sånt mojs som gör det så är väl iofs ej bra idé ändå...[sad]

Jobb ringer ofta från dolt nummer. =(((


   
SvaraCitera

aristoteles:

Om de inte vill prata med en otrevlig ari så är det fritt fram för dom att sluta ringa, ellerhur?

Har inte jobbat hos just Radiotjänst, men nej, oftast ringer den automatiskt ett slumpat nummer från en gigantisk databas. Väljer du att skita i att ringa lär du stå arbetslös rätt fort. [n]

aristoteles:

Nej det gör de inte, men de borde inte heller bli förvånad över att folk blir less och skäller ut dom.

Nä, men det är ingen som ser yrket som något kall man är passionerad inför att göra heller. Däremot kan man bli lite jävlig om man sitter och tar skit hela dagarna, tänk på att du antagligen är den hundrade personen som spyr galla över dem samma dag. Folk som beter sig svinigt över telefon har lite lättare att få en "Ring upp igen om några dagar" markerade på sitt nummer på pin kiv.

Edit: Hade verkligen inget emot att markera de trevliga men ointresserade som "Har redan // Ring aldrig mer" bara för att de skulle slippa oss i framtiden.

aristoteles:

De ringer med dolt nummer de svinen.

Sneaky. D:


   
SvaraCitera

aristoteles:

Jobb ringer ofta från dolt nummer. =(((

ja :S, jag sparade chefens nr ändå lyckas han ringa från dolt nr. sen när man svarar så är det just det nr som man har sparat på mobilen.

tror han ringer genom någon slags växel lr så


   
SvaraCitera

respons:

Har inte jobbat hos just Radiotjänst, men nej, oftast ringer den automatiskt ett slumpat nummer från en gigantisk databas. Väljer du att skita i att ringa lär du stå arbetslös rätt fort. [n]

Synd för dom, gillar de inte att göra folk pissed bör de byta jobb.

respons:

Nä, men det är ingen som ser yrket som något kall man är passionerad inför att göra heller. Däremot kan man bli lite jävlig om man sitter och tar skit hela dagarna, tänk på att du antagligen är den hundrade personen som spyr galla över dem samma dag.

Ärligt talat så skiter jag högaktningsfullt i hur många personen gjort förbannad idag pga att personen jobbar med att djävlas med folk.

respons:

Folk som beter sig svinigt över telefon har lite lättare att få en "Ring upp igen om några dagar" markerade på sitt nummer på pin kiv.

Du sa nyss random, och nu säger du att det inte alls är random. Men jag tvivlar inte på att de gör precis så, djävlas. Så det du menar är att de djävla svinen förtjänar att spys galla över, perfekt då behöver jag inte ha dåligt samvete (som om jag hade det sen innan xD)


   
SvaraCitera

Kära biktdagboken
Jag har målat naglarna svarta.
Hehehehehehe


   
SvaraCitera

aristoteles:

Synd för dom, gillar de inte att göra folk pissed bör de byta jobb.

[rolleyes]

aristoteles:

Ärligt talat så skiter jag högaktningsfullt i hur många personen gjort förbannad idag pga att personen jobbar med att djävlas med folk.

Synd att du är en douchebag, men lycka till osv.

aristoteles:

Du sa nyss random, och nu säger du att det inte alls är random.

Ser lite olika ut, men numren slumpas oftast med viss modifikation utefter senast respons om det ringts upp tidigare.

aristoteles:

Så det du menar är att de djävla svinen förtjänar att spys galla över, perfekt då behöver jag inte ha dåligt samvete (som om jag hade det sen innan xD)

Men herregud. Skriv en arg insändare om du känner dig så trakasserad. Det är vanliga människor som ser till att ha råd med hyran, slappna av för fan.


   
SvaraCitera

respons:

Men herregud. Skriv en arg insändare om du känner dig så trakasserad. Det är vanliga människor som ser till att ha råd med hyran, slappna av för fan.

Kom ihåg att allt på ett forum inte är 100% seriöst.
Välkommen till internet.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Kom ihåg att allt på ett forum inte är 100% seriöst.Välkommen till internet.

du som är 1 st mod borde rensa denna tråd från ot....[party]


   
SvaraCitera

aristoteles:

Kom ihåg att allt på ett forum inte är 100% seriöst.
Välkommen till internet.

Whatevs.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

du som är 1 st mod borde rensa denna tråd från ot....

Diskussion kring bikterna är väl inte det minsta offtopic?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Diskussion kring bikterna är väl inte det minsta offtopic?

tycker det spårat rätt mkt[shake] men aja, kanske bara är jag


   
SvaraCitera