Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma dejtingdagbok


Ämnesstartare

Vi har väldigt lika personlighet verkar det som, också. Ååååå. Jag vill inte bli intresserad. Eller vill jag? Jag vill ju pga. härlig känsla men orkar inte för det är så komplicerat och jobbigt också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har förtillfället sambo som jag försöker dejta ibland men gamla dejter då 

Jag dejtade ett tag en kille som ganska ofta chillade tillsammans med en tjejkompis.
Skoja, det var ingen kompis 

På en första dejt jag hade med en annan snubbe så börjar han påstå att jag ska ha spottat på hans pizza. För att sedan "Du gjorde såhär" och spotta på golvet. 
Det blev ingen andra dejt. 
Han skrev några veckor senare och var riktigt arg på att jag hade skaffat "ett förhållande" på facebook

Jag hade raggat upp någon över nätet och efter ett par månaders flirt över telefon och sånt så skulle jag åka dit för att hälsa på, det var meningen att jag skulle stanna till dagen efter eftersom det var x antal mil mellan oss. När jag kommer dit så ser jag att han bor i ett äckligt (riktigt grisigt) rum hos sin mormor, och inte nog med det, han delar rum med sin lillebror. Men var ändå ganska glad över att hans mormor var där för att hon fixade fram nya lakan, jag slapp sova på hans gamla fläckiga madrass "Asså jag brukar inte ens byta lakan för när jag byter så bara glömmer jag att ta på nya o pallar ej" uhuhhhh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Det blev ingen andra dejt.

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:  så börjar han påstå att jag ska ha spottat på hans pizza. För att sedan "Du gjorde såhär" och spotta på golvet. 
Det blev ingen andra dejt. 

Mycket gladGråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan också komma med en lite trevlig historia. Första gången jag prövade nätdejting på riktigt, dvs. registrerade mig på en dejtingsida och börja prata med en snubbe som jag sedan träffade. 

Han var jättekonservativ, helt åt motsatt håll rent politiskt och värderingsmässigt. Dock var han trevlig och så, jag tänkte ändå att "jag ger honom en chans". Vi gick på en dejt. Hela dejten försökte han hålla mig i handen vilket gjorde mig otroligt obekväm, för jag kände ju honom inte?!? Vi hade pratat kanske en vecka liksom. Sedan när vi pratade om var vi ville resa så sa han att "vi verkar vilja resa till många olika platser, men det är lugnt, vi har ju hela livet på oss att göra det tillsammans" och jag kände ba WHAAAAAAAT DU HAR PRECIS TRÄFFAT MIG VAD PRATAR DU OOOOM??? Sedan satte vi oss på en bar, och en snubbe råkade knuffa till honom lite bakifrån. Så vände han sig om och började slåss mot honom (!??!?!). Jag stod där helt chockad och försökte stoppa dem, sedan kom en vakt.

Aah öööh.. Det blev ingen andra dejt... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag och K1 börjar bli mer och mer personliga, just nu pratar vi om bådas bakgrund som mobboffer. Det är soft att han kan öppna upp sig sådär.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Zymba: en snubbe som ser ut som Alexander Bard skrev just till mig

Mycket gladHjärta

.. fråga om han gillar shorts..? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Mycket gladHjärta

.. fråga om han gillar shorts..? Rodnar

Ledsen

Han har en bild med shorts på så jag antar det


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Zymba:

Ledsen

Han har en bild med shorts på så jag antar det

HAHAHAHAH...

... NEEEEJ?

....skojaru?? GråterGråter

...dejtingtroll måtro? Gråter ..hoppas för hans eget bästa Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

HAHAHAHAH...

... NEEEEJ?

....skojaru?? GråterGråter

...dejtingtroll måtro? Gråter ..hoppas för hans eget bästa Ledsen

Haha nää

Men han har massor av bilder, en av dem hade han shorts på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: e ointressad iaf

pratar du lika roligt som du skriver Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

pratar du lika roligt som du skriver Galen

Aa e du lika tråkig? 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Zymba:

Haha nää

Men han har massor av bilder, en av dem hade han shorts på

Ok, tur det.. vi är ju trots allt.. bara.. människor. Han är förlåten. Hälsa honom det; att han är förlåten av okänd brud någonstans i Sverige. 


   
SvaraCitera

d var längesen jag "dejtade" ngn Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var på dejt häromdagen, leker duckleken nu.


   
SvaraCitera