Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma dejtingdagbok


...och det absolut pinsammaste


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men ändå så har man tinder? Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en ärlig och tramsig tinderprofil numer för det spelar ändå ingen roll 


   
SvaraCitera

Jaa?? Man hatar ju sig själv. Men man måste ju! Hur ska man annars träffa tjejer?? Det är väl enda sättet folk träffas nu för tiden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske lite som spotify 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste vara ärlig med att enda anledningen till varför jag ej skaffat tinder är för jag ogillar att misslyckas. Plus att man känner lite slampig.
Och kom igen man har väl inte helt gett upp på livet eller, ska nog fan skaffa brudar på det gamla hederliga viset, I've done it before I can do it again. 


   
SvaraCitera

Plejadisk Panda:
Jaa?? Man hatar ju sig själv. Men man måste ju! Hur ska man annars träffa tjejer?? Det är väl enda sättet folk träffas nu för tiden. 

Pannkakor, jag försökte med tinder igen och bytte till något annat men inget är bättre än emo grupperna. 


   
SvaraCitera

natturs:
Kanske lite som spotify 

Man kan dela sina mest spelade artister från spotify på tinder. Men har ännu inte nått den nivån av skamlöshet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Pannkakor, jag försökte med tinder igen och bytte till något annat men inget är bättre än emo grupperna. 

Du kanske ska ha emocore 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda:

Man kan dela sina mest spelade artister från spotify på tinder. Men har ännu inte nått den nivån av skamlöshet

Fyfan!


   
SvaraCitera

har en känsla av att min framtida tjej heter Indra Glatt skålande Så skål för min fru 


   
SvaraCitera

widediaper:
har en känsla av att min framtida tjej heter Indra Glatt skålande Så skål för min fru 

Tinker är en hästras. Pia är ett hästnamn. Och indra är.. 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Tinker är en hästras. Pia är ett hästnamn. Och indra är.. 

min fruGlatt skålande


   
SvaraCitera

widediaper:

min fruGlatt skålande

Jag har också en prins.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Jag har också en prins.

Vad heter han?


   
SvaraCitera